فرماندار ابركوه:

به گزارش مسئول امور تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان ابركوه فرماندار در آستانه انتخابات در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در این شهرستان اتخاذ شده است.
وی با بیان اینکه تدابیر لازم از سوی بخشداران و عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت در این شهرستان اندیشيده شده است افزود: واجدین شرایط باید حداقل ۱۸ سال تمام را تا روز اخذ رای داشته باشند که بر این اساس متولدین ۱۰ اردیبهشت ۷۷ و قبل از آن می توانند در این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند که ۳۵۰ نفر رای اولی هستند.
نماینده عالی دولت در ابرکوه ادامه داد : مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان همانند دور نخست در ۴۶ شعبه اخذ رای برگزار خواهد شد که از این تعداد ۱۷ شعبه اخذ رای ثابت و یک شعبه سیار در شهر ابرکوه ۷ شعبه سیار و ۴ شعبه ثابت در روستاهای بخش مرکزی و ۱۷ شعبه ثابت و سیار در بخش بهمن است.
فرماندار ابرکوه با بیان اینکه بیش از ۳۰ هزار تن از مردم شهرستان ابرکوه در مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی واجد شرایط رای دادن هستند اظهار کرد: در این دوره از انتخابات حدود یک هزار نفر عوامل اجرایی، انتخابات در شهرستان ابرکوه را برعهده دارند.
در مرحله نخست انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مهریز، ابرکوه ، بافق ،بهاباد وخاتم هیچکدام از داوطلبان حائز اکثریت آرا نشدند و در نهایت محمدرضا بابایی و محمد رضا صباغیان با کسب بیشترین آرا به مرحله دوم راه یافتند.
وی تصریح کرد: شهرستانهای ابرکوه ، بافق ، بهاباد ، خاتم درحوزه نمایندگی مهریز یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند و این حوزه انتخابیه بزرگترین حوزه نمایندگی مجلس کشور است.