به گزارش پایگاه روابط عمومی فرمانداری ابرکوه، جلسه شورای اداری با حضور امام جمعه و فرماندار ابرکوه برگزار گردید.

سید نبی رسولی در این جلسه اظهار کرد: از استقبال و همراهی مردم این شهرستان در ثبت نام اینترنتی و همچنین دست اندرکاران این طرح کمال قدردانی را دارم .
وی همچنین با گرامیداشت یاد خاطره امام راحل (ره) وشهدای گرانقدر و فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان افزود: تمام دستگاه های اجرایی و اداری شهرستان ابرکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه دانش آموزان را همراهی کنند.
رسولی همچنین به مناسبت هفدهم آبان ماه سالگرد ورود حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به ابرکوه درمسیرسفر مدینه تا مرو ، ادامه داد: دراین روز که بنام ابرکوه است شبه کاروانی با تجهیزات و امکانات آن زمان و نیز جمعی از اصحاب و همراهان امام رضا (ع) از محلات ابرکوه بطرف مسجد بیرون محل بیتوته آن حضرت حرکت می کنند .
وی بابیان اینکه درسال ۱۹۵ هجری امام رضا (ع) دراین سفر چندین روز دراین شهرستان بیتوته کرده اند، از مردم دعوت کرد دراین آیین تاریخی که باحضور شخصیت های مذهبی کشور در روز ۱۷ آبان برگزار می شود فعالانه شرکت کنند.

نماینده عالی دولت درابرکوه همچنین از مردم این شهرستان دعوت کرد: درآیین یادواره ۳۵ تن از شهدای فصل پاییز که شامگاه دوشنبه ۱۷ آبان باسخنرانی حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی برگزار می شود شرکت کنند.
فرماندار ابرکوه همچنین از طرح توسعه بیمارستان ابرکوه خبر داد و خاطرنشان کرد: ساخت درمانگاه تخصصی و طرح توسعه بیمارستان ابرکوه با ۱۰۰میلیارد ریال بودجه اختصاصی دولت یازدهم از ۳۲ تخت خوابی به ۹۶ تخت خوابی ارتقا می یابد و این طرح در دهه فجر به بهره برداری می رسد.
رسولی همچنین از همکاری مسئولان و مشارکت مردم بخش بهمن در اهدای یک میلیارد ریال کمکهای نقدی و نذوات برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی درکربلا قدردانی کرد.


امام جمعه ابرکوه نیز دراین جلسه با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان گفت: آمریکا می خواست با افکارخود ، کشورهای اسلامی از جمله ایران را تحت سیطره خود درآورد.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی بابیان اینکه هوشیاری امام خمینی (ره) و حضور ملت ایران توطئه های شوم امریکا در به شهادت رساندن جمعی از دانش آموزان و مردم در ۱۳ آبان نقش برآب شد.
وی بابیان اینکه همه ادعاهای آمریکا دروغ است خاطرنشان کرد: مردم دنیا دیدند و شنیدند که آمریکا باحقوق ملت های جهان چه کرده است و دفاع از حقوق بشر آمریکا دفاع از اسراییل است.
امام جمعه ابرکوه برحضور آگاهانه مردم در راهپیمائی ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی امریکا در همراهی باشرکت دانش آموزان تاکید کرد.