بیان و خواستار رفع مشکلات شهرستان ابرکوه در نشست با استاندار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه، عصر روز دوشنبه نشست نوروزی _رمضانی استاندار با همراهی برخی اعضای شورای اداری استان و با حضور جمعی از مسئولین و فرهیختگان شهرستان برگزار گردید.

در ابتدای نشست زارع زاده فرماندار گزارشی نسبت به عملکرد فرمانداری در طول یک سال گذشته از فعال شدن پروژه های راکد به خصوص دانشگاه عمران، ساختمان پیراپزشکی، مجموعه ی ورزشی کارگران، ساختمان هلال احمر، ساماندهی باند دوم کنارگذر، زیر سازی زمین چمن مصنوعی، تأمین زمین های طرح نهضت ملی مسکن و همچنین ۱۳۴۰ مورد بازدید، جلسه، دیدار و .... ارائه نمود.

در ادامه حجت الاسلام حسینی، امام جمعه شهرستان با تأکید بر شعار سال، سال ۱۴۰۲ را سال حل مسائل و‌ مشکلات به یمن عزم جدی هم دولتمردان و هم مردم خواند و افزود: دستگاه های اداری باید با همت جهادی خود و با کمک مردم اعتلاء بخش جنبه ی اقتصادی و فرهنگی شهرستان در زمینه های مختلف باشند.

گفتنی است در ادامه این نشست، برخی از حضار به نمایندگی از حوزه های صنعت، رانندگان، جامعه دانشگاهی و نخبگان، جهاد کشاورزی و دامداران، شورای شهر و امور بانوان به ارائه گزارش عملکرد و مطالبات خود در حوزه های کاری مختلف پرداختند.