به گزارش روابط عمومي فرمانداري سيد نبي رسولي رئيس ستاد انتخابات شهرستان ابركوه  طي پيامي از مردم شريف ،فهيم  وهميشه در صحنه شهرستان جهت شركت در انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري وپنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر وروستا دعوت نمود.

متن این بیانیه به شرح زیر مي باشد:

بسم ا... الرحمن الرحيم

مردم شریف، فهيم وهميشه در صحنه شهرستان ابركوه

سلام عليكم

بيست ونه ارديبهشت ماه  فرصتی با ارزش برای تبلورعظمت و بزرگی مردم غیور ایران اسلامی است. در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت ساز دوازدهمين  دوره رياست جمهوري  و پنجمین دوره شوراي اسلامي شهروروستا  بر آنیم تا در کنار هم و به کمک یکدیگر جلوه‌ای زیبا از هوشیاری ملت بزرگمان را به جهانیان عرضه کنیم می‌خواهیم با مشارکت جدی و فعال در این دو انتخابات مهم، نقش خطیر خود را در آبادانی کشورمان به نمایش بگذاریم ونقشه هاي پليد دشمنان كشورعزيزمان را خنثي وبه دنيا اعلام نماييم كه فشارها وكارشكني هاي استكبار جهاني خللي در اراده وحركت رو به جلو اين ملت ايجاد نخواهد نمود.

اینجانب از مردم غيور ومتدين شهرستان ابركوه دعوت مي نمايم تا با پیروی از آرمان های امام راحل و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری ،همگام با همه مردم این كشور حماسه ساز در بيست ونه ارديبهشت ماه  پای صندوق های رای حاضر شويد و با شرکت در انتخابات و نمایش شور و شعور سیاسی خود حماسه ای دیگر خلق نموده و برگ زرین دیگری در صفحات تاریخ این دیار بر جای بگذاريد.

وعده ما جمعه 29 ارديبهشت ماه در پاي صندوق هاي رأي

سيد نبي رسولي

فرماندار ورئيس ستاد انتخابات شهرستان ابركوه