برگزاری میز ارتباطات مردمی با حضور بیش از 30 مدیر اجرایی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه، همزمان با ۱۵ دی ماه سالروز سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به ابرکوه و در حاشیه اجلاس استانی نماز در این شهرستان، با حضور بیش از ۳۰ نفر از مدیران دستگاههای اجرایی استان، میز ارتباطات مردمی در فضایی صمیمی  برگزار گردید.

مراجعانی که نیاز به گفتگو با مدیران و ارائه درخواست های خود را داشتند، از ابتدای برپایی میز ارتباطات مردمی در محل مسجد محمد رسول الله در این محل حضور یافتند؛ البته اطلاع سانی لازم از قبل نیز انجام شده بود.

در خصوص نحوه پیگیری درخواست ها، روند بدین صورت است که درخواست، شکوائیه، ایده، نظر و پیشنهاد در فرم های مخصوص توسط ارباب رجوع تکمیل و امضا می شود؛ نظر کارشناس مرتبط درج و سپس مدیر دستگاه دستور لازم را مکتوب و امضا می کند. فرم ها حد اکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه وارد سامانه سامد( سامانه ارتباط مردمی دولت) شده و کد رهگیری در فرم، ثبت و بنا به دستور مدیر دستگاه که قبلا درج گردیده به مرجع رسیدگی ارسال می گردد.

شایان ذکر است که هر دستگاه موظف است حداکثر ۷ روز به شکایات و حداکثر ۱۰ روز به درخواست ها رسیدگی و شاکی یا درخواست‌ کننده را را از نتیجه اقدام مطلع نماید.

مسئول باررسی فرمانداری اظهار داشت: چنانچه افرادی از نتیجه اقدامات در خصوص درخواست هایشان بی اطلاع هستند، برای پیگیری مراجعه بفرمایند.

وی گفت: به منظور رضایتمندی و رفع مشکل و ارتباط بیشتر با مدیران، و با توجه به بعد مسافت، پیشنهاد می شود که مدیران محترم قبل از سفر به شهرستان به هر دلیل و مناسبت، امکان تشکیل میز ارتباط مردمی و اطلاع رسانی را فراهم نمایند و این تجربه بسیار خوب و راهگشا به صورت مستمر تکرار و رضایتمندی بیشتر مراجعان را ان شاءالله داشته باشیم.