برگزاری آخرین شورای اداری ۱۴۰۱ شهرستان با حضور معاون استاندار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه،  عصر دوشنبه جلسه شورای اداری شهرستان با حضور شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، ائمه جمعه ابرکوه و مهردشت، زارع زاده فرماندار و سایر مسئولین شهرستان به میزبانی کارخانه فولاد سرمد شهرستان برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی و‌خدمات رسان باید در جهت حل مسائل و مشکلات مردم در نقاط مختلف شهرستان، با بسته های پیشنهادی در راستای رفع مشکلات موجود و همچنین توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان در همه عرصه ها حضور یابند.

همچنین افزود: ما در دولت سیزدهم شاهد پیشرفت استان به ویژه شهرستان ابرکوه با وجود مشکلات متعدد هستیم که تمامی پروژه ها به همت تلاش و پشتکار تمامی مردم قابل اجرا و شدنی است.


زارع زاده فرماندار ابرکوه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از حضور معاونت استاندار و مدیران اداری شهرستان به تشریح گزارش در خصوص عملکرد یکساله فرمانداری از جمله راه اندازی دانشگاه عمران بعد از ۱۲سال، راه اندازی آموزشگاه مدرس و مطهری، تسریع روند پروژه راه آهن، راه اندازی مرکز ام آر آی و تکمیل باند زیر گذر، تاسیس سالن هلال احمر و... پرداخت.

درادامه نیز بیان کرد: با نگاه به گذشته متوجه رونق و توسعه شهرستان با وجود فشارهای اقتصادی می شویم که همه ی این ها مدیون تلاش و پشتکار مردم، شورا و مدیران اداری و دعای خیر شهدا و ایثارگران می باشد که به همت جوانان و نیروهای دغدغه مند شهرستان به خصوص مجموعه فولاد سرمد که نقش مهمی در توسعه صنعتی شهرستان داشته است صورت گرفته است.

حسینی امام جمعه ابرکوه افزود: اعتلای عملی کارخانه فولاد سرمد ابرکوه به اعتلا و موفقیت اقتصادی و صنعتی شهرستان نیز کمک خواهد کرد و ما به همت نیروی پر تلاش و فعال این مجموعه شاهد رشد و بالندگی شهرستان در جهت رونق تولید و اجرایی شدن زیر ساخت های شهرستان و  استان خواهیم بود.

در ادامه این جلسه علیزاده امام جمعه مهردشت با اشاره به اهمیت مسائل اجتماعی و فرهنگی از تمامی مدیران خواست تا با همت خویش طرح جهاد تبیین را  در همه عرصه ها عملی و اجرا کنند.

مهندس رحیم مدیرعامل مجتمع صنایع آهن و فولاد سرمد شهرستان عملکردها، ظرفیت ها، پروژه های در دست اجرا و اعتبارات این مجموعه در جهت رونق و پیشرفت این فولاد را ارائه کرد.

در پایان از روند تولید و توسعه کارخانه فولاد سرمد بازدید شد.