جلسه شورای اداری

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، آخرین جلسه شورای اداری شهرستان ابرکوه به ابتکار فرماندار با هدف بازدید از بعضی  پروژه های عمرانی و ایجاد تنوع و رفع خستگی مدیران شهرستان در سالی که گذشت، در خارج از سالن جلسات فرمانداری و بصورت اردوی چند ساعته برگزار شد.

در ابتدا اعضای شورای اداری با بازدید از دو کارخانه تولید کاشی که از مصوبات دور دوم هیات محترم دولت در شهرستان بوده از روند پیشرفت کار مطلع گشته و سپس از بند خاکی احمد آباد که در

 اثر بارندگی پر از آب شده بود بازدید کردند.

 

در ادامه برنامه مدیران شهرستان با عبور از جاده ابرکوه جرقوئیه که تا ابتدای حوزه استحفاظی استان اصفهان آسفالت شده و مابقی نیز تا جرقوئیه زیر سازی گشته بازدید کردند. و در انتهای برنامه جلسه شورای اداری درکارونسرایی قدیمی معروف به شاه عباسی که در ابتدای حوزه استحفاظی اصفهان در 45 کیلومتری شهرستان ابرکوه در حاشیه جاده قرار داشت برگزار گردید.

 

در این مراسم حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان، با تبریک پیشاپیش عید باستانی نوروز،توفیق و موفقیت هر چه بیشتر را برای مسئولان شهرستان از خداوند منان خواستار و خدمت رسانی به مردم را از جمله  نعمتهایی دانست که خداوند به مسئولان اعطا کرده است.وی یاداور شد ابرکوه ظرفیتی بیشتر از وضع موجود دارد و این به معنای آن است که وضع موجود شایسته این شهرستان نیست و مدیران را به تلاشی بیش از پیش در مسیر دستیابی به رشد و توسعه همه جانبه فرا خواند.  

فرماندار ابرکوه نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از روند اجرایی شدن مصوبات دورهای اول تا سوم هیئت دولت، خواستار پیگیری مستمر مدیران در پروژه های مربوط به دستگاه خودشان و گزارش گیری ماهانه از فعالیت ها و ارسال آن به فرمانداری شد.

در پایان فرماندار همکاری لازم را در فراهم کردن آسایش هر چه بیشتر مسافران نوروزی از تمام مسئولان مرتبط و غیر مرتبط خواستار شد.