زارع خبر داد:

به گزارش روابط عمومي فرمانداري " ناصر زارع "در حاشیه همایش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه حرکت های خوبی در بخش تعاون در این شهرستان انجام شده است، اظهار داشت:

تشکیل تعاونی های فراگیر یکی از مهمترین اهداف این بخش بوده است و در همین راستا هم اکنون تعاونی فراگیر با چهار هزار عضو فعالیت می کنند.

 وی با اشاره به تلاش برای تشکیل تعاونی توسعه شهرستان که از مصوبات دولت است افزود: این تعاونی اجرای پروژه های بزرگ شهرستانی را با ترک مناقصه اجرا می کند و هدف آن بهره مندی آحاد افراد جامعه از سود حاصله است.

 زارع یادآور شد: اگر چه برای تشکیل این تعاونی حضور نیم درصدی افراد جامعه کفایت می کند ولی این اداره برای بهره مند شدن اقشار بیشتری از جامعه و افزایش تعداد اعضا به خصوص حضور اقشار آسیب پذیر در این تعاونی تلاش می کند.

 مسئول کانون بسیج مهندسان ابرکوه نیز اظهار داشت: این کانون که در سال گذشته به عنوان کانون اسوه کشوری انتخاب شده است، تلاش گسترده ای برای حل مشکل اشتغال و همیاری در ایجاد تعاونی های فراگیر و تحقق فرمایشات

رهبری دارد.

 زارع افزود: این کانون با دارا بودن 14 انجمن تخصصی یاری رسان مسئولان اجرایی شهرستان است و انتظار داریم که نقش مهندسین این کانون مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

استفاده از اين خبر فقط با ذکر منبع "خبرگزاری مهر " مجاز است.