به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ، با حضور محمدعلی اکرمی بخشدار بهمن و مسئولین ادارات بخش ، جلسه هماهنگی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در بخشداری تشکیل شد .

بخشدار بهمن گفت : گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب با توجه به سعی و تلاش دشمنان در برقراری تحریم ها، متنوع تر خواهد بود و برنامه های امسال را با شکوه بیشتری برگزار می کنیم.

وی با بیان مسائل و مشکلاتی که در این چند سال از ناحیه دشمن و غربی ها به وجود آمده افزود : انقلاب اسلامی مربوط به عده خاصی نیست و این گونه فشارها و تحریم ها تاثیری روی مردم نخواهد گذاشت .

اکرمی خاطرنشان کرد : اصل خود مردم هستند و تمام برنامه های یوم ا... دهه فجر را به خود مردم باید ارجاع داد که خیلی بهتر می توانند اجرا کنند .

محمدعلی اکرمی اظهار داشت : هرچند که خود مردم همیشه مجری بوده و در صحنه حضورداشته اند ولی برنامه ریزی هایی نیز توسط کمیته های برگزاری مراسم دهه فجر بخش بهمن انجام خواهد شد .

وی تصریح کرد : نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی با هماهنگی کمیته های مربوطه در قالب غرفه های مختلف از جمله نمایشگاه کتاب ، توانمندیهای معلولان ، صنایع دستی بانوان و دانش آموزان ، انجمن خوشنویسی ، آشپزی و ... برپا خواهد شد .  

اکرمی ادامه داد : جشنواره روستایی و عشایری نیز با مشارکت جهاد کشاورزی و عشایران بخش در مرکز شهر مهردشت برگزار خواهد شد .

بخشدار بهمن سایر برنامه های کمیته های دهه فجر را  اجرای بازیهای بومی و محلی ، مسابقه کتابخوانی ، شب شعر ، خاطره گویی و قصه گویی انقلاب ، جشن های دانش آموزی و مردمی ، تجلیل از کارآفرین های برتر ، سخنرانی در مساجد ، سرکشی از نیازمندان و افراد تحت حمایت ، گفتمان انقلاب و سایر برنامه ها اعلام نمود .