به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ، با حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه ، محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه و دیگر مسئولان و اقشار مختلف مردم، در روستای فیض آباد بخش مرکزی ابرکوه سی و پنجمین مدرسه از محل کمک های بانک اقتصاد نوین کلنگ زنی شد.
زمین این مدرسه سه کلاسه همراه با فضای ورزشی به وسعت چهار هزار مترمربع توسط سید ماشاء الله رنجبری، یکی از خیران منطقه واگذار شده است.
سرپرست شعب بانک اقتصاد نوین در این مراسم با قدردانی از حضور مختلف مردم گفت: این واحد آموزشی سی و پنجمین ساخت فضای آموزشی در مناطق کمتر برخوردار ایران است که با مشارکت این نهاد مالی ساخته می شود.
مسعود آذر با بیان اینکه تاکنون ۱۹ مدرسه با مشارکت بانک ساخته و به بهره‌برداری رسیده است اظهار کرد: تا پایان امسال کار ساخت پنج پروژه آموزشی دیگر آغاز می شود.
وی ادامه داد: همچنین چهار پروژه آموزشی دیگر که تاکنون عملیات اجرایی آن آغاز شده است تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می رسد.
 فرماندار ابرکوه هم گفت: بانک اقتصاد نوین بر اساس مسئولیت اجتماعی و رسالتی که در حوزه محرومیت‌زدایی دارد اقدام به ساخت مدرسه در روستای فیض آباد کرده است.
محمد کاظمی نسب با قدردانی از این اقدام اظهار کرد: بخش عمده فضاهای آموزشی این شهرستان فرسوده و برخی هم قابل‌استفاده نیست.