امام جمعه ابرکوه:

 

 

به گزارش روابط عمومي فرمانداري به نقل از خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابرکوه با اشاره به وقایع رخ داده در روز 13 آبان اظهار داشت: امروز روزی است که ملت ایران توانست به کمک فرزندان و جوانان رشید خود به فرموده حضرت امام(ره)، انقلاب دوم را ایجاد و ضربه کاری را به پیکره نظام استکباری آمریکا وارد کند و هیبت و شوکت پوشالی و کاذب آنان را با تسخیر جاسوس‌خانه و بستن آن در هم بکوبد.

وی افزود: اثر بارز و ماندگار 13 آبان 57 روز کشتار دانش‌آموزان توسط رژیم شاه و تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ آمریکا، اثری است که دامنه آن تا به امروز قابل مشاهده است.

حسینی خاطرنشان کرد: 13 آبان به عنوان روز در هم شکستن هیمنه پوشالی آمریکا و همدستان غربیش ثبت شده و این روز در تاریخ، روز اعلام موضع ضد استکباری ملت ایران ثبت شده است.

وی افزود: با شکسته شدن هیمنه پوشالی آمریکا در 13 آبان، رفته رفته در هم شکستن آمریکا جهانی شد تا اینکه امروز آمریکا و سردمداران کاخ سفید در جهان به عنوان بی‌اعتبارترین و منفورترین حکومت در نزد ملت‌ها شناخته می‌شوند و به فرمایش رهبر معظم انقلاب امروز هیچ دولتی به اندازه آمریکا در جهان منفور نیست.

حسینی تاکید کرد: اگر دولت‌های منطقه و کشورهای دیگر جرأت پیدا کنند و یک روز را به عنوان روز نفرت از آمریکا تعیین کنند، بزرگترین راهپیمایی تاریخ در دنیا برگزار می‌شود.

وی افزود: 13 آبان، نماد مبارزه با استکبار است و امروزه ملت‌های جهان به ویژه ملت‌های مسلمان به این حقیقت از فرمایش حضرت امام (ره) پی برده‌اند که دشمن اصلی، آمریکاست که چهره خشن و جنگ‌طلب و تروریسی خود و همسنگرش اسرائیل جنایتکار را به صورتی فاحش برملا کرده است.

حسینی عنوان کرد: آنان با راه‌اندازی جنگ صلیبی علیه جهان اسلام و با به کارگیری تروریست‌ها، سلفی‌ها و نابکاران در عراق، افغانستان،پاکستان، لبنان و سوریه، بحرین و عربستان، حمام خونین به راه انداخته و همچون عقرب جراره، زهرآگین به جان مسلمین افتاده و همه را از خود منزجر کرده‌اند و به همین دلیل در اقصی نقاط جهان فریاد مرگ بر آمریکا به گوش می‌رسد.

خطیب جمعه ابرکوه با اشاره به تجاوز اسرائیل به تمامیت ارضی سودان جنوبی با هواپیماهای بدون سرنشین و کشتار خانواده‌های بی‌دفاع مسلمانان که با چراغ سبز آمریکا صورت گرفت، افزود: مانند بسیاری از موارد هنوز با سکوت مرگبار سازمان ملل و دیده‌بان‌های مزدور آن و داعیه‌داران حقوق بشر در زمینه این جنایت روبه‌رو هستیم.

حسینی با اشاره به رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری سال 2012 آمریکا که به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود، اظهار داشت: واقعیت این است که این دو نامزد، سیاست مستقل از یکدیگر ندارند بلکه دو تیغه یک قیچی هستند و به معنای آن است که باراک اوباما از حزب دموکرات و میت رامنی از حزب جمهوری‌خواه، هر دو یک سیاست شیطانی را دنبال می‌کنند.

وی بیان داشت: سیاست شیطانی حکومت واشنگتن مانند ریل خط آهن است که هر کدام از این عناصر بر سر کار بیایند، واگن این ریل خواهند بود و در جریان انتخابات آمریکا هر یک بد از بدتر هستند و آنها فقط دروغگویی را بین هم تقسیم می‌کنند.

حسینی گفت: اینها اگر هنر دارند، دست از دروغگویی بردارند و پاسخگوی خروش مردمی 99 درصدی وال استریت کشور خود علیه سیاست‌های ظالمانه باشند.

وی خاطرنشان کرد: بدهی ملی آمریکا به بیش از 16 تریلیون دلار رسیده و حالا اوباما می‌خواهد با تحریم فلج کننده و میت رامنی می‌خواهد با حمله دیوانه‌وار با ملت رشیدی مقابله کند که برای رسیدن به اوج قله عزت از گردنه‌های سخت عبور کرده، سرسختانه با همه دسیسه‌های آنان مقابله کرده و با صبر انقلابی خود، بدخواهان بی‌تدبیر را به زانو درآورده است.

حسینی با اشاره به 14 آبان؛ روز فرهنگ عمومی نیز اظهار داشت: فرهنگ صحیح، فرهنگی است که منطبق با آموزه‌های دینی باشد و از آنجا که فرهنگ زندگی ما متاثر و برآمده از دین ماست، پدیدار کننده سنت خاص در جامعه ایرانی خواهد بود.

وی یادآور شد: در کشور، شورای فرهنگ عمومی فعال است و در ابرکوه نیز ماهانه نشست این شورا برگزار می‌شود و مصوبات آن نیز برای همه دستگاه‌ها لازم الاجراست.

حسینی با اشاره به 17 آبان سالروز ورود افتخارآمیز امام رضا به ابرکوه و روز ابرکوه خطاب به مردم و مسئولان بیان کرد: این روز را روز افتخار ابرکوه بدانید و گرامی بدارید، در شهرهای دیگر حضرت عبور کردند اما در ابرکوه منزل کردند و به همین دلیل تاکید من این است که محل نزول اجلال موکب همایونی امام هشتم را منزلگاه بخوانید و این افتخار ابرکوه است که منزلگاه امام رضا (ع) را در خود جای داده است.

حسینی با اشاره به هشدارهای ناصحانه و پدرانه رهبری در چند روز گذشته خطاب به مسئولان و به ویژه سران قوا مبنی بر اینکه سعی کنند اختلافاتشان را به میان مردم نکشند، اظهار داشت: در پندآموز بودن سخنان ایشان به این مسئله مهم باید اشاره کرد که این نامه نگاری‌ها مسئله مهمی نیست و نباید دستمایه برای جنجال و هیاهوی رسانه‌های بیگانه و دشمنان شود.

وی افزود: به فرمایش رهبری، یکی از روش‌های موذیانه و موریانه‌وار دشمن در شرایط فعلی، ایجاد اختلاف از راه‌های نفوذ است و همه باید مراقب باشند، اختلاف‌ها را به حداقل برسانند و اختلاف نظر منجر به اختلاف عمل، گریبانگیری و مچ‌گیری در مقابل مردم تبدیل نشود و از امروز تا انتجابات، اگر کسی بخواهد اختلافات خود را میان مردم بکشاند و از احساسات آنها در راستای اختلاف سوء استفاده کند، به کشور خیانت کرده است.

حسینی با اشاره به فعالیت‌های اقتصادی در دست انجام در شهرستان ابرکوه که نویدبخش آینده‌ای امیدوارکننده در شهرستان است، گفت: به لطف خدا زمان تحول در چرخه اقتصادی شهرستان فرا رسیده و مردم خوب ابرکوه باید با هوشیاری در بسترهایی که زمینه توفیق اقتصادی را فراهم می‌کند، مشارکت کنند.