به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ محمد کاظمی نسب طی پیامی اعلام کرد: مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان ابرکوه ادامه دارد و مردم فهیم شهرستان با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی از شیوع این بیماری جلو گیری کنند.

متن پیام به شرح زیر میباشد:

بسمه تعالی

جبهه مقابله با ویروس منحوس کرونا، صحنه دیگری از حضور، همدلی و رزمایش مومنانه آحاد مردم در سطوح مختلف را به نمایش گذاشت. البته این یک امتحان و ابتلای الهی است تا یکایک ما را در میزان سنجش خود بیازماید و بنماید که کدامیک نیکوکارتر و صبور تر خواهیم بود.

ملت شریف و فهیم شهرستان ابرکوه، خادمان شما در سنگرهای مختلف اداری و مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه، با هدف به ارمغان آوردن سلامتی مردم از جان و سلامتی خود گذشته اند و از هیچ تلاشی فروگذار ننمودند. اما تلاش، همت و حمیت جمعی، یگانه راه برون رفت از این آزمون است. بی شک اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تنها و بهترین حربه برای قطع زنجیره انتقال بیماری خواهد بود. بی تردید کمترین بی توجهی به دستور العمل های بهداشتی و ادامه روند مراودات فعلی در جامعه، سرانجام خوشی نخواهد داشت. لذا از اقشار فرهیخته، بویژه جامعه جوان و پر تلاش تقاضا دارم، روند صحیح و عالمانه اصول بهداشتی را مورد توجه و عنایت قرار دهند و در این مسیر پر خطر، خانواده ها را راهبری نمایند، تا بزودی شاهد ریشه کنی بیماری و ورود به گام سوم و اعلام وضعیت سفید باشیم.

« و ما النصر الا من عند الله العزیز الحکیم »

 محمد کاظمی نسب

 فرماندار شهرستان ابرکوه