به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ فرماندار و امام جمعه ابرکوه در پیامی مشترک از مردم عزادار و هیئت های مذهبی شهرستان ابرکوه که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام به برپایی مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) در دهه اول ماه محرم نمودند تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مکتب عاشورا درسی به بلندای تاریخ است، شیفتگان حسینی بیش از همیشه ثابت کردند که دلبستگی شان ارتباطی قلبی و معنوی است و تا همیشه تاریخ پابرجاست. ایام محرم امسال در حالی از راه رسیدکه بیماری کرونا شرایط ویژه‌ای را در کشور ما به وجود آورده بود. مایه‌ی خرسندی ا‌ست که با مدیریت و برنامه‌ریزی خوب ستاد مبارزه با کرونا و همراهی هیات های مذهبی، مردم و مسئولان، مراسم‌ سوگواری و عزاداری دهه اول محرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح شهرستان برگزار شد.

امیدواریم در این شرایط حساس مردم عزیز و مسئولان محترم و نهادها به حرکت های مواسات آمیز و انفاق مومنانه ادامه دهند و رسیدگی به مستنمندان و نیازمندان را استمرار بخشند و آسیب دیدگان کرونا و کارگران و صاحبان مشاغل آسیب دیده را مورد حمایت قرار دهند و از همگان می خواهیم که بار دیگر به یاری کادر درمان و بهداشت و مبتلایان برخیزند و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نورزند.

ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جانگداز حضرت سیدالشهدا (ع)، خاندان و اصحاب با وفای ایشان و آرزوی قبولی عزاداری های خالصانه ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم فهیم شهرستان ابرکوه، بدینوسیله مراتب تشکر و قدردانی خود را از مساعی و همراهی ارزشمند عزاداران و دست اندرکاران مجالس دهه اول محرم اعم از روحانیون، هیئات مذهبی، مسؤلین و هیأت امنای مساجد، مداحان و مرثیه سرایان و همچنین نهادها و دستگاه های مسؤل ، اعم از اعضای شورای تامین ، اعضای ستاد مبارزه با کرونا و کادر درمانی و پزشکی شهرستان در این ایام، ابراز داشته و با آرزوی قبولی عزاداری ها، سلامتی و طول عمر با عزت را برای تمامی عزاداران حسینی(ع) آرزومندیم.

 

         محمد حسین امامی                                                                                    حجت الاسلام حسینی

      فرماندار شهرستان ابرکوه                                                                                    امام جمعه ابرکوه