به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ متن پیام تشکر و قدردانی محمد کاظمی نسب و سید ابراهیم حسینی از حضور پرشور مردم شهرستان ابرکوه در راهپیمایی روز قدس به این شرح است:

بسم تعالی

 

مردم با گذشت ۴۰ سال از انقلاب هنوز، با لبیک به تأکیدات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه قدس مطلق به اسلام است و به منویات امام امت و خلف صالح آن حضرت، مقام معظم رهبری پاینبد بوده و هستند؛ تشکر کردند.

 مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرهای ابرکوه و مهردشت علاوه بر حضور باشکوه در آئین‌های شب‌های قدر، در ۱۲ نقطه این شهرستان با راهپیمایی با شکوه خود در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان تمام معادلات استکبار جهانی در رأس آنها شیطان بزرگ آمریکا و اربابش رژیم اشغالگر قدس را به هم زدند و ثابت کردند که رژیم رو به اضمحلال و غاصب صهیونیستی در لبه پرتگاه قرار دارد.

مردم با شکوه خاصی در راهپیمایی روز جهانی قدس وفاداری خود را از مردم مظلوم فلسطین و شهدای مقاومت به نمایش گذاشتند و بار دیگر توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند وحضور باشکوه ملت‌های جهان اسلام در روز جهانی قدس که به قدرت بزرگ منطقه تبدیل شدند، اسرائیل غاصب از این اتحاد و همبستگی آنها خشمگین است.

اینجانب وظیفه خود می دانم تا مراتب تشکر صمیمانه خود را نثار شما بیدار دلان قدر شناس نمایم . و ما توفیقی الا بالله علیه توکلت و الیه انیب