به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه طی پیامی شهادت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر میباشد:

‌بسم الله الرحمن الرحیم
 

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

عروج مظلومانه سردار سرافراز اسلام ، سرباز ولایت و یاور امت، حاج قاسم سلیمانی، هر چند او را به آرزوی دیرینه خودیعنی شهادت و سعادت ابدی نایل آورد، اما قلوب همه انسان‌های آزاده دنیا را دچار تالم و تاثر کرد و چهره خبیث تروریسم دولتی امریکای جهانخوار را نمایان تر از همیشه به مردم دنیا نشان داد.
رشادت‌های این سپهبد سپاه اسلام در دوران دفاع مقدس، جنگ با اشرار شرق کشور و در دو دهه اخیر در رویارویی تمام عیار با جبهه یکپارچه غربی، عربی ، عبری که در قالب تکفیری و داعشی در مرزهای استراتژیک امت اسلامی دست به شرارتی گسترده زده بودند، برگ زرینی از مبارزه مجاهدین اسلام علیه طاغوت زمان را ثبت و ضبط کرد.
اینجانب شهادت این رادمرد لشکر ولایت را به حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و همه مردم شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می نمایم و برای همه همرزمان آن شهید والا مقام بویژه سردار فلاحزاده ( حفظه الله) آرزوی توفیق و سلامتی می نمایم.

 

محمد کاظمی نسب
فرماندار شهرستان ابرکوه