به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ محمد کاظمی نسب به مناسبت روز معلم طي پيامي این روز را به کلیه فرهنگیان تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« مَنْ وَقَّرَ عالِماً فَقَدْ وَقَّرَ رَبَّهُ؛

کسی که به عالمی احترام نماید، به خدا احترام نموده است »                 امام علی (ع)

دوازدهم اردیبهشت ماه تداعی گر يكي از بهترین جلوه هاي انوار خداوندی یعنی مقام معلمی است. این روز مبارک، روز ارج نهادن به مقام و جایگاه رفیع معلم و استاد شهید مرتضی مطهری و همچنین گرامیداشت سنت حسنه تعلیم و تعلم و روز تجلیل از جلوه های عشق، ایثار و فداکاری معلمین در عرصه های علم و دانش است؛ بی تردید پیشرفت و ترقی کشور مرهون زحمات انسانهای وارسته و با اخلاصی است که با قلبی سرشار از عشق به خدا و مردم در عرصه تعلیم و تربیت تلاش می نمایند.

بی تردید، تجلیل از معلمان و فرهنگيان شريف، تكريم منزلت رفيع علم و علم آموزي است و چه بهانه اي نيكوتر از سالروز شهادت استاد فرزانه شهيد مرتضي مطهري، براي بزرگداشت مرتبت والاي معلم تا مقام رفیع معلمین را ارج نهیم و قدردان و سپاسگزار  این ميراث داران انبياء الهي و اربابان معرفت باشیم. اینجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره معلم فرهيخته استاد شهيد مرتضي مطهري و شهداي والا مقام سنگر مقدس مبارزه با جهل فرارسيدن روز معلم را به همه اساتيد، معلمين و تلاش گران صبور، متعهد و سخت كوش عرصه فرزانگي و دانايي تبريك و تهنيت عرض نموده، و تلاش‌های مجدانه همه عزیزان در حوزه تعلیم و تربیت در  سطوح  عمومی و عالی بخصوص در دوران سختی که کشور عزیزمان درگیر ویروس منحوس کرونا می باشد و با هوشمندی و اخلاص عرصه تدریس مجازی را با همه مشکلات پیش رو انتخاب و با سربلندی از این مرحله سخت عبور کردند را ارج نهاده و توفيقات همگي اين عزيزان را در خدمت به رشد و بالندگي و اعتلاي فرهنگ و انديشه ميهن عزيز اسلامي، از درگاه خداوند دانایی بخش مسألت دارم.

محمد کاظمی نسب

فرماندار ابرکوه