به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ محمد حسین امامی در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان ابرکوه تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

هفته دولت تبلور خدمت صادقانه و تلاش خالصانه دلیرمردانی است که با پشتکار برگ زرینی از تاریخ خدمت رسانی انقلاب اسلامی را رقم زدند تا طبق فرموده امام خمینی(ره)،تجلی شرافت خدمت به خلق خدا را کسب کنند و در این مسیر دشوار طبق بیانات مقام معظم رهبری قدردان نعمت خدمتگزاری به مردم شوند.

شهیدان رجایی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند. بی شک ترسیم نمایی دقیق از عملکرد و ویژگی های شخصیتی این دو شهید، می تواند فرصتی برای سرمشق قرار دادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد تبریک عرض نموده و موفقیت دولت مردمی و ایرانی قوی را در تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم، و اميدوارم با كمك و همكاري همه كاركنان در بهبود كيفيت كليه فعالیت‌ها و جلب رضاي باري‌تعالی و مردم عزیز موفق‌تر از گذشته حركت نمائيم.

          

          محمد حسین امامی

فرماندار شهرستان ابرکوه