به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه، محمد حسین امامی فرماندار ابرکوه با صدور پیامی ولادت با سعادت سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) و ولادت با سعادت بزرگ جانباز تاریخ حضرت ابوالفضل عباس (ع) را به سرافرازان پاسدارو فداکاران جانباز تبریک گفت.

متن پیام تبریک به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم شعبان، سالروز ولادت باسعادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) بزرگ پاسدار دین و آزادگی، عصاره نبوت و یادگار ولایت و نماد پاسداری از مکتب انسان‌ساز اسلام است که با تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است.

روز پاسدار فرصت مغتنمی است تا از رشادت‌ها و پایمردی‌های پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی که در راه دفاع از نظام صحنه‌هایی سراسر شور و عشق را با اخلاص و ایمان آفریدند قدردانی شود.

اینجانب ضمن تبریک اعیاد فرخنده و پربرکت شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز را به مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان ابرکوه بالاخص پاسداران و جانبازان عالی قدر، تبریک و تهنیت عرض نموده، و سربلندی همگان را در سایه عنایت حضرت ولیعصر(عج) در پیمودن راه شهدای والامقام، با پیروی از آموزه های گهربار امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، از درگاه ایزد منان خواستارم.

 

 

محمد حسین امامی

فرماندار شهرستان ابرکوه