به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ جلسه شورای اداری و تکریم و معارفه بخشدار مرکزی و معاونت محترم فرمانداری ابرکوه با حضور "احمد ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد،" محمد کاظمی نسب" فرماندار، "سید ابراهیم حسینی" امام جمعه ابرکوه و جمعی از مدیران و مسئولین استان و شهرستان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: یکی از برنامه های اساسی و سیاست های راهبردی استاندار یزد رشد و توسعه متوازن در سطح استان است و باید به مناطقی که دورتر از مرکز استان قرار دارند توجه بیشتری شود.

ترحمی با اشاره به انتصابات وجا به جایی کارشناسان و مسئولین اظهار داشت: جابه جایی و تغییرات موجب هم افزایی و پیشرفت کارها می شود و وظیفه همه ی ما تلاش، خدمت خالصانه به مردم و دفاع از ارزش ها است.

وی با توجه به شرایط خاصی که در کشور حاکم است افزود: چهار اصل متمرکز در سیاست راهبردی وزارت کشور سلامت ، قانونمداری، امنیت و مشارکت حداکثری مردم و مجریان در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

معاون استاندار در خصوص برگزاری یازدهمین دوره انتخابات بیان کرد: برای ما نتیجه ملاک نیست و آن چیزی که مهم میباشد اجرای قانون است و ادارات دولتی و نهادهای وابسته به دولت به هیچ وجه حق استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ یا علیه کاندیدی وجود ندارد و همه امکانات باید در خدمت برگزاری انتخاباتی قانونمند باشد.

فرماندار ابرکوه گفت: بخشداری منشأ تحول در روستاها بوده است و این ادعا مشاهده وضعیت روستاها مشخص است.

کاظمی نسب اذعان کرد: در برهه ای که شرایط اقتصادی سختی بر جامعه حاکم است باید همراهی مسئولین را بیش از پیش داشته باشیم و امید است این تغیبر و تحولات منشا خیر باشد.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه های اجرایی، دهیاری ها و سایر نهادها باید دست به دست هم دهند و با هم افزایی، رضایت مردم را افزایش دهند و هنر ما این باشد که امید را در مردم زنده کنیم و مشارکت عمومی آنان را جلب و تعامل داشته باشیم.

امام جمعه ابرکوه گفت: فلسفه وجودی دولت خدمت به مردم است و دولتمردان ما در زمینه کار و تلاش مخصوصا رفع مشکلات اقتصادی کشور تلاش دارند.

وی افزود: تمام افرادی که در راستای ارزش های نظام و تحقق بخشیدن به اقتصادی مقاومتی و در راستای حل مشکلات معیشتی مردم تلاش دارند، ابراز تشکر داریم.

در پایان این مراسم عباس مهری به عنوان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و حبیب الله حسینی به عنوان بخشدار مرکزی ابرکوه منصوب شدند و از تلاش ها و زحمات غلامرضا حیدری معاون قبلی فرماندار تقدیر و تشکر کردند.