به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، آیین زنگ انتقام سخت در مدرسه پسرانه شاهد شهید حقدوست ابرکوه با حضور محمد کاظمی نسب فرماندار، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه و جمعی از مسئولین برگزار شد و طی آن دانش آموزان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس، ترور شهید سلیمانی را محکوم و از استکبار جهانی اعلام انزجار کردند.

فرماندار ابرکوه با گرامی داشت یاد شهیدان ، مسئولیت نسل جوان و دانش آموز را برای فردای نظام مهم و حیاتی خواند و آنانرا قاسم سلیمانی های آینده انقلاب خواند و راهکار حمایت ازولایت، دولت، نظام و انقلاب را تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری بیان کرد .

امام جمعه ابرکوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا گفت : همه ما به ویژه شما دانش آموزان و نوجوانان باید هوشیارانه دسیسه های دشمن را رصد کنید ، زیرا انتقام اصلی و سخت از آمریکا اخراج این اشغالگر از کشورهای اسلامی و منطقه است.

حجت الاسلام حسینی افزود :  امروز برای پیشرانی انقلاب ، داشتن اراده های قوی و انگیزه های الهی همچون نسل های پیشین انقلاب جهت تحمّل مشکلات ناشی از حوادث طبیعی و اتفاقات و جریانات و عبور از پیچ های تاریخی به ویژه در جنگ تمام عیار آمریکا و انگلیس خبیث ضرورتی قطعی دارد .

در پایان از مدیر مدرسه که یکی از جانبازان مدافع حرم میباشد با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.