به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ همزمان با سراسر کشور، زنگ بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی  جدید با حضور عباس مهری بخشدار مرکزی در مدرسه ابتدایی شهید پورعباس دهستان فراغه نواخته شد.

بخشدار مرکزی ابرکوه با تبریک هفته دفاع مقدس و تبریک سال تحصیلی جدید گفت: آغاز سال تحصیلی و بهار تعلیم و تربیت را همزمان با هفته دفاع مقدس و ماه محرم حسینی گرامی میداریم و امیدوارم دانش آموزان ما در این ایام درس آزادی، ایثارگری شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس  را بیاموزند.

مهری در این مراسم به اهمیت تعلیم و تربیت پرداخت و افزود: مدرسه اولین محیط تعلیم و تربیت است که دانش آموزان در کنار مربیان با همکاری اولیاء می توانند زمینه ورود به جامعه انسانی را در خودشان  پرورش دهند.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان سرمایه‌های اصلی کشور محسوب می‌شوند و نقش معلمان عزیز در این راستا هم خطیر و هم ارزشمند است چراکه با یک نگاه اجمالی به جامعه می‌بینیم که هرچه جامعه پیشرفت و توسعه داشته مدیون معلمان عزیز بوده است.

بخشدار مرکزی در پایان گفت : امیدواریم دانش آموزانی که در مدرسه ابتدایی شهید پورعباس تحصیل می کنند، در راس قله های علمی کشور قرار بگیرند.