به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ کارگروه تنظیم بازار شهرستان به ریاست محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه و با حضور معاونین فرماندار و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار ابرکوه با توجه به بررسی وضعیت بازار و برنامه ریزی تامین و توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم گفت: تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها،نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظائف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.

کاظمی نسب تأکید کرد: بازرسی و نظارت بر واحد های صنفی به صورت همزمان در نقاط مختلف شهرستان و با بکارگیری تیم های متعدد به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: مشکلی در توزیع کالاهای اساسی در ایام نوروز و عرضه میوه شب عید در شهرستان وجود ندارد و دستگاه‌های مربوطه از جمله اداره صنعت معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی تدابیر لازم را برای ارائه مناسب خدمات به شهروندان انجام دهند.

فرماندار افزود: با مکاتبات و رایزنی‌های انجام شده خواستار تأمین ماسک و لوازمی مانند ژل بهداشتی و الکل از طریق دستگاه‌های متولی به منظور کنترل بیماری برای شهروندان هستیم.

لازم به ذکر است پس از ارائه گزارش جامع جذب و توزیع کالاهای تنظیم بازار و نحوه عملکرد واحد نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت مواردی همچون قیمت کالاهای اساسی و جذب و توزیع کالاهایی همچون گوشت قرمز و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.