به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ نشست خبری فرماندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار با اصحاب رسانه شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار ابرکوه در این نشست به برخی ترفندها، توطئه‌ها و هجمه‌های تولید شده توسط دشمنان نظام و انتشار گسترده آن در فضای مجازی برای کمرنگ کردن انتخابات 1400 اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی می‌توانند در ایام باقی‌مانده تا انتخابات ابتکار عمل و مدیریت اندیشه را به دست گرفته و در صورت لزوم مقابله فکری با مخالفان و افرادی که دچار شبهه شده‌اند، داشته باشند.

فرماندار ابرکوه با تأکید بر ضرورت مدیریت افکار مخالف، تصریح کرد: همه ما باید فارغ از جناح‌گرایی و جهت‌گیری‌های سیاسی برای حفظ اصل نظام و سربلندی کشور تلاش کنیم چراکه عبور از این گردنه سخت و تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی نیازمند تلاش بسیار است. لذا همچون سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدا باید برای ایران عزیز از همه‌چیز خود بگذریم.

در ادامه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار اذعان کرد: آنچه دشمن در 40 سال گذشته با ابزارهایی چون تحریم، سیاه نمایی و ... به دنبال آن بوده، ایجاد نارضایتی منجر به ناامیدی در بین مردم بوده است که رفته‌رفته به بی‌تفاوتی تبدیل می‌شود تا به جایی برسیم که مردم دیگر برایشان مهم نباشد چه کسی رئیس‌جمهور باشد. لذا برای پاتک زدن به دشمن باید مردم را از این بی‌تفاوتی برهانیم.

احمد تولایی با بیان اینکه فضای مجازی یک شمشیر دو لبه است که تیم‌های تولید محتوای قوی در پشت پرده آن فعالیت دارند، تأکید کرد: امروز در فضای مجازی نباید با تخریب افراد و یا احزاب مردم با به جان یکدیگر انداخته و اصل نظام را در معرض تخریب قرار دهیم؛ بلکه باید با بیان واقعیت‌ها و دستاوردهای انقلاب برای مردم، به آنان امید دهیم.