به گزارش روابط عمومی فرمانداری به نقل از ابرنیوز اولین امام جمعه بخش بهمن ابرکوه امروز با استقبال مردم وارد این بخش شد و امامزادگان شهر مهردشت میزبان اولین نماز جمعه بخش بهمن بود.
امام جمعه بخش بهمن در خطبه های امروز نماز جمعه این بخش اظهار داشت:از مردم خونگرم بخش بهمن،امام جمعه ابرکوه،فرماندار و مسئولان بخش بهمن به خاطر زحماتی که در مراسم استقبال متحمل شدند قدردانی می کنم.
حجت الاسلام رضاعلیزاده خطاب به مسئولان و نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت:خدمت به تمام انسان ها و به خصوص مردم مومن در دین اسلام توصیه شده است و همه ما باید قدردان این مردم باشیم.
علیزاده افزود:از همه مردم و مسئولان برای توسعه این بخش که محرومیت های زیادی دارد طلب یاری داریم.
وی ادامه داد:نباید با عملکرد خود باعث دلسردی مردم شویم و قدر آنان را که حضور همیشگی خود در صحنه های مختلف برای حفظ نظام را نشان داده اند بیشتر بدانیم و برای آنان تلاش کنیم.
خطیب جمعه بخش بهمن با اظهار این که دفتر امام جمعه به روی همگان باز است گفت:امروز وحدت و همدلی مردم این بخش را دیدیم و برخی صحبت و اختلافات محلی که از سوی جمع محدودی عنوان می شود در بین این مردم جایگاهی ندارد و همه با هم برای اعتلای دیار خود تلاش می کنند.
توجه دادن مردم به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع اعضای خبرگان رهبری بخش دیگری از سخنان خطیب جمعه مهردشت را تشکیل می داد.
قبل از خطبه های نماز جمعه بخش بهمن تولایی رییس شورای اسلامی شهر مهردشت از حضور مردم در مراسم استقبال از اولین امام جمعه بخش بهمن و تمامی کسانی که برای تحقق خواسته مردمی که برپایی نماز جمعه در این بخش بود تلاش کرده اند قدردانی کرد.
همچنین یکی از مسئولان شورای سیاست گزاری ائمه جمعه استان یزد نیز حکم امامت جمعه حجت الاسلام علیزاده را قرائت کرد.