به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ محمد کاظمی نسب به همراه اعضاء شورای تامین شهرستان به مناسبت 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم، با حضور در آموزش و پرورش این روز را به مدیر و کارکنان این اداره تبریک گفتند.

کاظمی نسب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر و کارکنان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان که تمام تلاش خود را در جهت رشد بیشتر مسائل آموزشی و پرورشی بکار گرفته اند تا از لحاظ علمی در جایگاه مطلوب تری قرار بگیریم گفت: شما عهده دار مسئولیتی هستید که هم می تواند خانواده و هم اجتماع را تحت تاثیر قرار دهد و مسئولیت سنگین تری که بر دوش شماست تقویت باورهای دینی و ارزشهای اسلامی در دانش آموزان است.

فرماندار ابرکوه با اشاره به جهادگران و معلمانی که در زمان شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی فعالیت داشتند، افزود: از تلاش و زحمت شبانه‌روزی همه معلمان، آموزگاران و مدیران قدردانی کنم که هوشمندانه و جهادگرانه اقدام به تولید محتوا کردند و از طریق امکانات فضای سایبری، آن را در دسترس دانش‌آموزان و فرزندان ما گذاشتندو اجازه ندادند آموزش و تربیت تعطیل شود.

وی با توجه به اینکه فرهنگیان بزرگترین خدمت را نسبت به جامعه انجام میدهند بیان کرد: معلمان باید تمام دغدغه ی خود را صرف یادگیری هرچه بهتر دانش آموزان کنند تا دانش آموزان و جامعه ای سالم داشته باشیم.

در پایان فرماندار و اعضاء شورای تامین شهرستان با حضور در قسمتهای مختلف آموزش و پرورش روز معلم را به مدیر و کارکنان این اداره تبریک و با اهدا شاخه گل از آنان تجلیل کردند.