به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان به مناسبت هفته ناجا با حضور محمد کاظمی نسب فرماندار، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه، بخشداران بهمن و مرکزی، فرماندهان، مدیران و مسئولین شهرستان در نیروی انتظامی ابرکوه برگزار شد.

فرماندار ابرکوه با عرض تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی  به سبز قامتان در عرصه نظم و امنیت در سراسر کشور گفت: آن چیزی که ما امروزه در کشور تحت عنوان امنیت داریم، مرهون تلاش های این بزرگواران در مرز و بوم این کشور است و بخش عمده ی آن مربوط به تلاش های بی وقفه عزیزان نیروی انتظامی در سازمان 14 گانه پلیس است.

کاظمی نسب با بیان اینکه مردم ایران قدردان زحمات این خدمتگزاران هستند افزود: با توجه به وجود آمدن توطئه های بد خواهان جهانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد به وجود آمدن گام های جدیدی در عرصه های توسعه در کشورمان هستیم.

وی خاطر نشان کرد: با تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی در سازمان های چندگانه ای که فعالیت میکنند نظم و امنیت در عرصه های مختلف به نحو شایسته ای در شهرستان برقرار است .

وی باتوجه به چند پروژه ای که در این حوزه باعث گسترش امنیت در شهرستان شده افزود: ایجاد ایست و بازرسی پاسگاه فراغه که در سال گذشته تامین اعتبار شده است و همچنین پلیس راه ابرکوه- خاتم که مراحل پایانی را دارد و شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

امام جمعه ابرکوه با توجه به جایگاه نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی جایگاهی با اقتدار، مردمی و انقلابی است و این سه شاخصه نیروی انتظامی را نیرویی موفق و پویا کرده و به همین جهت ما وظیفه داریم قدردان این نیرو های پرتلاش در کشور، استان و شهرستان باشیم.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه امنیت، آسایش و آرمش امروز جامعه ما مرهون رنج ها و مجاهدت ها و خون پاک شهیدانی است که در راه حفظ امنیت جان خود را داده اند گفت: آنچه برای مردم مهم است حضور چشمگیر نیروی انتظامی در زوایای اجتماعی،فرهنگی، سیاسی وانتظامی جامعه است.

فرمانده انتظامی ابرکوه با عرض تبریک به کلیه حافظان نظم و امنیت گفت:  نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت در سراسر کشور، استان و شهرستان برای آحاد مردم فراهم کرده تا مردم بتوانند با خیال آسوده در اجتماع زندگی کنند.

صالحی افزود: ما مسئولیت تأمین امنیت و آسایش مردم رادر سراسر کشور داریم که این نصیب پرسنل خدوم و زحمت کش ناجا شده است و ما این افتخار راداریم تا هرگونه فداکاری و جانفشانی را برای مردم عزیز داشته باشیم.

در پایان سرهنگ صالحی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در طول یکسال گذشته گزارشی را ارائه داد و از خانواده‌های معظم شهدای نیروی انتظامی، پیشکسوتان ، رانندگان ، پلیس افتخاری و صنوف نمونه شهرستان با اهداء لوح سپاس، از آنان تجلیل شد.