به گزارش روابط عمومی فرمانداری به نقل از رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:رئیس هیئت والیبال ابرکوه در مراسم تجلیل از تیم های برتر والیبال جام رمضان در سالن شهرداری ابرکوه اظهار داشت:مسابقات والیبال جام رمضان با عنوان گرامیداشت مرحوم محمدحسن پارسا از پیشکسوتان والیبال شهرستان ابرکوه در این ماه مبارک برگزار شد که نسبت به سال های گذشته از سطح بسیار بالاتری برخوردار بود.

عباس حمیدی زاده افزود: در بازی های امسال 10 تیم دروازه میدان (شهرداری ابرکوه) ، برکولبن (لبنیات اعلا) ، دهیاری فیض آباد ، مریم آباد،دانشگاه علمی کاربردی ، مهدقرآن سیدالشهداء مهردشت ، شبکه بهداشت ، شهید نعمتی زاده ، موبایل نینوا و کشاورز هروک حضور داشتند که در دو گروه 5 تیمی به رقابت پرداختند.

حمیدی زاده خاطر نشان کرد: در پایان این مسابقات تیم های دانشگاه علمی کاربردی، برکولبن و موبایل نینوا به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

حمیدی زاده افزود: برای اولین بار تیم والیبال نوجوانان ابرکوه به مسابقات استانی اعزام شده است.

وی یادآور شد: مدرسه والیبال نیز با شروع خوب خود و ادامه برنامه ها،رشد و ترقی این ورزش پرسابقه در ابرکوه را نوید می دهد.

وی افزود:پیشرفت های این ورزش در ابرکوه را مدیون تمام همکاران خود در هیئت والیبال، همکاری صمیمانه تیم ها و همچنین حامیان مالی تیم های والیبال در شهرستان می دانیم.

وی همچنین از نقش ارزنده ابوالفضل قاسمی رئیس اداره تربیت بدنی ابرکوه در اجرای برنامه های این هیئت نیز تقدیر نمود.

امام جمعه ابرکوه نیز در این مراسم با تشکر از دست اندرکاران ورزش که زمینه ایجاد تفریحات سالم را فراهم می آورند افزود: ورزش از منظر دین مبین اسلام دارای جایگاهی رفیع و ارزشی است ولی دارای شروطی است.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: ورزش باید هدفدار باشد و علاوه بر حفظ سلامت جسمانی سلامت معنوی را نیز به دنبال داشته باشد.

امام جمعه ابرکوه همچنین خواستار برگزاری مسابقات جام رمضان در ماه های دیگر برای استفاده بهتر جوانان از برکات این ماه مبارک و جلوگیری از برخی از نا هنجاری های شکل گرفته شد.