به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه،صبح امروز با حضور محمدعلی اکرمی بخشدار بهمن ، مهدی ابرقویی فرمانده بسیج سپاه ابرکوه ، شهردار مهردشت ،دهیاران و برخی ادارات ، جلسه ای در خصوص هماهنگی فعالیت گروههای جهادی در بخش بهمن در محل بخشداری تشکیل شد.
بخشدار بهمن ضمن تبریک اعیاد گذشته قربان و غدیر و گرامیداشت در پیش بودن هفته دولت ، اقدامات گروه‌های جهادی در سطح کشور را در زمینه محرومیت زدایی و رونق زندگی بسیار خوب توصیف نمود .
محمد علی اکرمی افزود :پروژه های خوبی تاکنون توسط گروه های جهادی شروع و به پایان رسیده و امیدوار شد اتفاقات خوبی توسط این گروه در بخش بهمن رخ دهد .
وی بیشترین کمک را توسط دهیاری ها بیان نمود و تصریح کرد: دهیاران نقش زیادی در کمک رسانی و مساعدت ایفا می کنند و هزینه‌ای با بیش از یکصد میلیون تومان جهت اجرای پروژه ها در روستاها توسط دهیاری ها انجام خواهد شد .
فرمانده بسیج سپاه ابرکوه نیز گفت :با فعالیت و مشارکت گروه‌های جهادی خدمات موثری به نیازمندان و محرومان خواهد شد و هدف از اجرای پروژه های محرومیت زدایی را کمک به محرومین، کاهش فقر ،بهبود وضعیت معیشتی مردم و حل مشکل مردم محروم بیان کرد.
مهدی ابرقویی افزود: در بخش بهمن پروژه های مختلفی از قبیل ساخت و بهسازی منازل مسکونی و لوله گذاری آب آشامیدنی با همکاری و مشارکت بنیاد برکت، کمیته امداد ،دهیاریها و مردم روستاها و شهر مهردشت انجام خواهد شد .
وی اضافه کرد:اجرای سه پروژه در شهر مهردشت ، ۲۳۰۰ متر لوله گذاری در روستای اسفندآباد و ۱۰۰۰ متر در روستای اسدآباد، احداث منزل مسکونی در روستاهای خرم آباد و رحمت آباد از جمله پروژه های گروههای جهادی در بخش بهمن می باشد .