به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابرکوه با حضور سرهنگ محمود میر حسینی معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی یزد، محمد کاظمی نسب فرماندار، حجت الاسلام حسینی امام جمعه و جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان در سالن ارشاد اسلامی ابرکوه برگزار گردید و طی ان از تلاش های سه ساله علیرضا صالحی تقدیر و سعید زینلی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان ابرکوه معرفی شد.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی ابراز کرد: سردار سلیمانی به دلیل مد نظر دادن خداوند در تمام امور و همچنین سربازی برای ولایت، محبوب قلب‌های تمام شیعیان و سردار دل‌ها شد.

محمود میرحسینی افزود: از فرمانده جدید درخواست داریم تا بحث امنیت، مبارزه با قاچاق مواد مخدر و کالا را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و در بحث معیشت کارکنان نیز تلاش‌های زیربنایی داشته باشد.

محمد کاظمی نسب نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های فرمانده سابق نیروی انتظامی و آرزوی توفیق برای فرمانده جدید، اذعان کرد: در شهرستان ابرکوه چندین حلقه مفقوده در حوزه امنیتی وجود داشت که با تلاش‌های فرمانده انتظامی رفع شده و امید است آثار آن را مردم به زودی احساس کنند.

فرماندار ابرکوه اضافه کرد: استقرار پلیس راهنمایی و رانندگی در مهردشت، تقویت بنیه مالی حوزه نیروی انتظامی، راه‌اندازی سیستم پایش تصویری در سطح شهر و ... از جمله اقدامات نیروی انتظامی در شهرستان ابرکوه بوده است.

امام‌جمعه ابرکوه با بیان اینکه شاخصه نظام جمهوری اسلامی خدمت‌رسانی بدون منت به مردم است، اظهار کرد: در این نظام جایگاه نیروی انتظامی برای همه ما یک جایگاه ارزشی است که نیروهایی پرکار، بی‌ادعا و زحمتکش دارد.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امنیت را یکی از سرفصل‌های نیروی انتظامی برشمرد و خاطرنشان کرد: شهرستان ابرکوه گلوگاه ورودی ناحیه جنوبی کشور و خروجی از مرکز و ناحیه جنوبی است که حساسیت‌های بسیاری بالایی نسبت به سایر شهرستان‌های استان دارد.