به گزارش روابط عمومی فرمانداری ظهر دیروز محمد حمید فخر الدینی مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری به همراه مهندس حسین تهرانی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز آمار ایران و محمد رضا کاظمی پور ناظر مرکز آمار ایران از روند برگزرای کلاسهای آموزشی و توجیهی ماموران سرشماری کشاورزی در ابرکوه بازدید کردند.

در این جلسه سید نبی رسولی فرماندار و مدیر اجرایی سرشماری کشاورزی  ضمن خیر مقدم به میهمانان  اظهار داشت:

با توجه به اینکه ابرکوه قطب کشاورزی استان محسوب می شود و حدود 40 درصد از مردم از این طریق امرار معاش می کنند ، داشتن دانش و آگاهی مناسب در خصوص وضعیت کشاورزی شهرستان میتواند به برنامه ریزی بهتر و بهره وری بیشتر از امکانات موجود کمک کند.

رسولی ضمن اعلام برنامه ریزی های صورت گرفته در این خصوص رضایت خود را از روند اجرای کار سرشماری در شهرستان ابراز کرد.

فخرالدینی "مدیر کل آمار و اطلاعات استانداری نیز ضمن تمجید از عملکرد شهرستان ابرکوه در سرشماری های گذشته از تلاش های  صورت گرفته  در این خصوص تشکر و قدردانی کرد.

مهندس تهرانی هم با اشاره به اینکه سرشماری کشاورزی 1393 با رویکرد حذف کاغذ، فصل جدیدی را در سرشماری های عمومی کشور باز کرده است اظهار داشت: استفاده از سخت افزار و نرم افزارهای لازم در این سرشماری برای اولین بار یک گام بلند جهت دقت و صحت اطلاعات و سرعت بیشتر در اعلام نتایج سرشماری است که البته ممکن است نواقصی در حین کار بوجود آید.لذا همکاری و صبر و بردباری همگان را در این خصوص بیشتر از پیش می طلبد.وی از برنامه ریزی خوب و منظم صورت گرفته در شهرستان ابرکوه نیز تقدیر کرد.

در پایان معاون فنی آموزشی سرشماری کشاورزی شهرستان گزارشی از روند برگزاری کلاس ها و برنامه های آتی ارائه کرد.