به گزارش روابط عموی فرمانداری ابرکوه؛ محمد کاظمی نسب طی پيامي سالروز سفر پرخير و بركت رهبر معظم انقلاب اسلامي به شهرستان ابركوه را گرامي داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

روز وصل دوستداران یاد باد

یاد باد آن روزگاران یاد باد

سال‌ها پیش مردم شهيدپرور ولايتمدار شهرستان ابرکوه به فضل الهي توفیق میزبانی محبوب و مراد خويش را داشته و چشمان با بصيرت و پر شورشان به ديدار رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آيت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای ( مدظله العالی) روشن شده است . آنها با حضور حماسی خود در استقبال از رهبری ، تجديد عهدی ناگسستنی با آرمان‌های بنيانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمينی(ره) و استمرار پاسداری از خون پاک شهدا را رقم زدند و با لبيك به رهبر مشتی بر دهان ياوه‌گويان، صهيونيسم و استكبار جهاني زدند و اقتدار همه‌جانبه خود را به منصه ظهور رساندند.

این سفر شکوهمند ، برکات بسیاری با خود به‌همراه داشت و آثار آن ماندگار خواهد بود . مردم قدرشناس ابرکوه در سالگرد سفر مقام معظم رهبری سر از پا نمی‌شناسند و با یادآوری آن خاطرات بار دیگر با ایشان بیعت می‌کنند و مدیران و مسئولان شهرستان نیز آموزه‌ها و رهنمودهای ایشان را سرلوحه کار خویش قرار می دهند .

فرا رسیدن روز 15 دی ، یاد آور سفر شورآفرین و خاطره انگیز رهبر معظم انقلاب ، به دیار شهید پرور و تاریخی ابرکوه که با ایام شهادت پرافتخار سردار شیدایی ، حاج قاسم سلیمانی همزمان شده است را به مردم شریف ابرکوه تبریک عرض می نمایم . امید  که ایران عزیز در سایه توجهات الهی ، عنایات حضرت ولی عصر(عج) و زعامت آن رهبر فرزانه همچون گذشته سرافراز با عزت واقتدار باشد.

محمد کاظمی نسب

فرماندار شهرستان ابرکوه