فرماندار: ابرکوه، آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه به نقل از ایرنا، "محمد هادی زارع زاده" روز سه شنبه در نشست شورای اداری این شهرستان با تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات افزود: این شهر تاریخی با آثار و جاذبه های کم نظیر خود آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند ماه امسال خاطرنشان کرد: به رغم تمام توطئه های دشمنان و استکبار جهانی مردم در این ۲ رویداد ملی حضور چشمگیری داشتند و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

فرماندار ابرکوه با بیان اینکه ۵۰ درصد مردم این شهرستان در انتخابات سال ۱۳۹۸ شرکت کردند؛ تصریح کرد: بیش از۶۰ درصد همین مردم به رغم مشکلات اقتصادی به فرامین مقام معظم رهبری لبیک گفتند و در انتخابات اسفند ماه امسال شرکت کردند.

زارع زاده افزود: همه مسئولان دستگاههای اجرایی باید از ظرفیت های نماینده مردم حوزه مهریز در مجلس که تجربه هشت سال نمایندگی را در مجلس دارد برای توسعه شهرستان استفاده کنند .

امام جمعه ابرکوه هم دراین نشست با اشاره به مشکلات اقتصادی که مردم دارند گفت: مردم همچنان پای این انقلاب ایستاده اند و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

حجت الاسلام شیخ تقی فتاحی با اشاره به خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۴۵ سال گذشته افزود: مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

وی تصریح کرد: نزدیک به ۱۵ماه دیگر انتخابات ریاست جمهوری را داریم و دراین راستا از هم اکنون باید برای رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرد تا با آرای بسیار بالایی رئیس جمهور انتخاب شود.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ابرکوه و مسئول ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی این شهرستان هم در این نشست گفت: ۲۸ واحد اقامتی ، پذیرایی ، بوم گردی ، خانه مسافر و پنج واحد آموزشی با ظرفیت ۸۰۰ نفر در شبانه روز برای اسکان مسافران نوروزی فراهم شده است .

محمد مهدی زارع زاده افزود: برخی ادارات و نهادها که مهمانسرا دارند برای رفاه حال مسافران نوروزی دراختیار ستاد خدمات سفر نوروزی قرار دهند.

وی با بیان اینکه تمام امکانات و تمهیدات لازم را برای استقبال از مسافران نوروزی به این شهرستان فراهم شده است خاطر نشان کرد: چندین ایستگاه نوروزی در مبنای ورودی به شهرستان ابرکوه مستقر شدندو درایام تعطیلات نوروزی فعالیت دارند و این ایستگاهها اطلاعات لازم را در اختیار مسافران نوروزی قرار خواهند داد.

در پایان جلسه از 30 نفر از مدیران شهرستان در جریان ارزشیابی عملکرد 1402 با اهدای لوح، تقدیر شد.