پيام تبريك:

 

به گزارش روابط عمومي فرمانداري "اسماعيل برزگرزاده " فرماندار ابركوه،بمناسبت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي پيامي به شرح زير صادر نمود. 

بسم الله الرحمن الرحيم

 بازگشت سرفرازانه آزادگان غيور به ميهن عزيزمان ايران اسلامي ،موهبتي است وصف‌ناپذير که شادي دل‌هاي بسياري را به همراه آورد و غرور و فخر ملي مان را افزود. جانفشاني هاي بي منت و از خود گذشتگي هاي دلاورانه، ويژگي انسان‌هاي بزرگ و پايمرداني است که در دفاع از کيان نظام اسلامي جان بر کف نهادند و رنج و اندوه دوري را صبورانه تاب آوردند.

ايران اسلامي دوران سخت طاقت فرساي جنگ تحميلي را با عزت و اقتدار پيمود، ايراني که زنان و مردان مسلمان و غيور آن براي فرداي بهتر با دل و جان در مقابل دشمنان ايستادند.

 

 روز 26 مرداد، ميهن اسلامي شاهد حضور عزيزاني بود که پس از سالها اسارت قدم به خاک پاک ميهن اسلامي خود گذاشتند. اين روز يکي از خاطره انگيزترين روزهاي تاريخ انقلاب اسلامي است.

 اينجانب فرا رسيدن بيست و ششم مرداد ماه سالروز ورود افتخار آفرين آزادگان عزيز را به امام زمان عج الله تعالي فرجه الشريف، رهبر گرانقدر انقلاب اسلامي، مردم مسلمان و شما آزادگان عزيز تبريک و تهنيت عرض مي نمائيم.