به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ، فرماندار ابرکوه در نشست با سرمایه گذاران خارجی از کشور چین با اشاره به پتانسیل های ابرکوه در بخش های مختلف افزود: ظرفیت ها و توانمندی های ابرکوه از جمله معادن و جاذبه های متعدد و متنوع گردشگری زمینه ای مناسب برای جذب سرمایه گذاری خارجی است.

کاظمی نسب با استقبال از حضور سرمایه گذاران خارجی برای توسعه بخش صنعت و ایجاد اشتغال در این شهرستان اظهار داشت: تلاش می کنیم زیرساخت ها، بسترها و شرایط لازم برای حضور سرمایه گذاران خارجی درابرکوه را فراهم کرده تا از این مسیر شاهد رونق اقتصادی و ایجاد تولید و اشتغال در شهرستان باشیم.

وی حمایت از سرمایه گذاران و مجریان طرحهای اقتصادی و اشتغالزا را سیاست راهبردی دولت تدبیر و امید عنوان کرد و با اشاره به تمایل سرمایه گذاران چینی برای حضور در بخش فولاد ابراز امیدواری کرد تا از فرصت حضور سرمایه گذاران خارجی در راستای توسعه و پیشرفت این شهرستان استفاده شود.

فرماندار اضافه کرد: دستگاه های اجرایی مرتبط باید زمینه  همکاری ، حضور و فعالیت سرمایه گذاران خارجی و تامین زیرساختها در تسهیل فرآیند تولید را فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، سرمایه گذاران چینی به منظور بررسی فرصت های سرمایه گذاری و ایجاد طرح های توسعه ای در بخش فولاد به ابرکوه سفر کرده اند.

این گروه از سرمایه گذاران چینی که سابقه فعالیت در سایر مناطق کشور از جمله تبریز را نیز دارند آمادگی خود برای فعالیت در این شهرستان اعلام کردند.