امام جمعه ابركوه :

به گزارش روابط عمومي فرمانداري، حجه الاسلام والمسلمین سیدابراهیم حسینی در دیدار شهردار و كاركنان شهرداری و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اظهار داشت: شهرداری باید از نقطه نظرات مردم در جهت كسب موفقیت بیشتر خود در بخشهای مختلف عمران شهری بیشتراستفاده كند.

وی افزود: مسئولین استانی باید درآمدهای ناچیز شهرهای دورتر و محروم از صنایع و كارخانجات را لحاظ كنند و ضرورت رفع تبعیض در آمد شهرداریهای شهرستانها را كه نابرابری فاحش و در نتیجه عقب ماندگی توسعه شهرهای محروم را فراهم كرده است چاره اندیشی كنند.

حسینی همچنین بر ضرورت پرداخت مالیاتها و دیون شهرداری از سوی مردم نیز تاكید كرد و گفت : طفره رفتن از هر پولی كه پرداخت آن به دستگاهها مبنای قانونی دارد، موجب ذمّه است و باید باپرداخت به موقع بدهیها به شهرداری در آباد كردن شهرتلاش كنیم .

در این دیدارمنوچهر مهرزاده شهردار ابركوه گفت : بودجه شهرداری ابركوه برای سال جاری 25 میلیارد ریال بسته شده است كه این میزان بودجه جوابگوی اجرائی شدن طرح و برنامه ها را ندارد و باید مسئولین استان تدبیری بیاندیشند.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر ابركوه گفت : این شورا درتحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید ، كار و سرمایه ایرانی تمام تلاش خودرا بكار خواهد گرفت .

سید نبی رسولی افزود: مردم ابركوه ، مردمی با فرهنگ و قدردان هستند و خدمتگذاران خود را انگیزه می دهند و در همین راستا از حمایتهای امام جمعه نیز كه موجبات رشد و تعالی شهر را فراهم كرده است قدردانی كرد