به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ؛  در راستای توسعه فرهنگ رونق تولید، فاطمه دانش یزدی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد ، علی اکبر اسحاقی معاون فرماندار و جمعی از مسئولین از کارگاه فرآوری سبزی و تولید ترشیجات خانگی ، مرکز فروش غذای خانگی بانو پز شهر ابرکوه، کارگاه پرورش و تکثیر زالو ناحیه صنعتی و مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شامل کارگاه های صنایع دستی ، صنایع پوشاک ، هنرهای تزئینی و فرش بازدید کرد  و از نزدیک در جریان مسائل تولیدکنندگان قرار گرفت.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده با ابراز رضایت از توسعه مشاغل خانگی درشهرستان ابرکوه اظهار داشت: بانوان نقش چشمگیری در اشتغال خانگی و تضمن استقلال اقتصادی خانواده و سهم قابل توجه ای  در اقتصاد کشور ایفا می کنند.

دانش یزدی افزود : همت بانوان در جهت کمک به معیشت خانواده ستودنی است و امید است بانوان نقش خود را در این خصوص با تلاش مضاعف و همت بلند بیش از پیش نمایان سازند.

وی خاطر نشان کرد : می توان با استفاده از تجارب ارزشمند بانوان در ترویج طرح های خوداشتغالی و درآمدزایی در سایر روستاها  بهره برد و ضمن پر کردن  اوقات فراغت بانوان، در بهبود اقتصادخانواده نیز  موثر واقع شد.