به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ؛ روز دوشنبه بیست و هفتم اسفندماه جلسه شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی با حضور محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه ؛ عباس مهری بخشدار مرکزی و شوراهای اسلامی و دهیاران در فرمانداری برگزار شد . فرماندار ابرکوه گفت :سال ۹۷ نسبت به پنج سال اول دولت روحانی سال متفاوتی از لحاظ اقتصادی و جنگ نابرابر اقتصادی با ابرقدرتها و معضلات و گرفتاریهای زیادی که به وجود آمد ؛ بود .

محمد کاظمی نسب شرکت باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشان از شعور و انقلابی بودن این مردم دانست و افزود : همه مکلف هستیم که سعی و تلاش خود را جهت ارائه بهترین برنامه ها به مردم داشته باشیم و حق مردم زندگی با شرافت است .

وی اظهار داشت : نظام مقدس جمهوری بر پایه شعار استقلال روی کار آمده است  و جنگ اقتصادی فعلی  که به کشور ما وارد کرده اند؛ مثال همان جنگ هشت ساله است  و دشمنان تمام تلاش خود را می‌کنند که ایران نتواند قدرت خود را به دست آورد و در عرصه اقتصادی تمام فشار خود را وارد کرده اند و بعضاً با مسائل فرهنگی و سیاسی مردم را ملاک فشار قرار می دهند .

کاظمی نسب تصریح کرد:دولت تمام تلاش خود را به کار بسته تا بحران و نبرد اقتصادی به زودی به پایان برسد و در این راستا همت و اراده شما لازم و ضروری است و صبوری و بردباری و همت و تلاش مسئولین با به کارگیری تمام ظرفیت‌ خود و نقش شما دهیاران و شوراهای اسلامی بسیار موثر است.

 فرماندار ابرکوه اضافه کرد :بحث امروز با این رویکرد است که تمام شما به مسائل و مشکلات واقف تر هستید و دشمن به دنبال سناریوهایی  برای از پای درآوردن نظام شما می باشد و شما مردم هستید که ما مسئولان را دنبال خود می‌کشید و با انتخاب های خوب خود به کمک دولت و نظام می آیید .

بالاترین مقام اجرایی شهرستان خاطرنشان کرد : اعتبارات دهیاریها حق طبیعی روستا ها بود که توسعه پیدا کند و به این مناطق محروم رسیدگی شود و این اعتبار نسبت به سال ۹۶اصلا قابل مقایسه نیست و سعی کنید از این اعتبارات جهت درآمد پایدار از قبیل حوزه گردشگری و کشت های گلخانه ای به کار بندید و شرکت تعاونی دهیاریها را فعال کنید تا اتفاقات خوبی در حوزه عمرانی و خدماتی بیفتد .

بخشدار مرکزی نیز ضمن تبریک سال نو و تقدیر و تشکر از تلاشهای همکاران خود در بخشداری مرکزی و همچنین شوراهای اسلامی و دهیاران ؛ اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی را نمونه بیان نمود .

عباس مهری افزود :بخش مرکزی در استان زبانزد عام و خاص است و از زحمات زیادی که در سالهای قبل در این حوزه کشیده شده قدردانی نمود.

وی همچنین از فرماندار ابرکوه که در همه زمینه ها با بخش مرکزی همکاری نموده بود تشکر و قدردانی کرد .

مهری بازنگری در طرح های هادی روستاها که به طرح توسعه روستاها نیز معروف است و همچنین پیگیری جهت اضافه شدن روستای نعمت آباد به روستاهای دارای شورا و دهیاری را از اهم فعالیتهای سال ۹۷ بخش مرکزی بیان کرد و از شوراها و دهیاری ها خواستار شد که در سال ۹۸ همت ویژه‌ای در حوزه فرهنگی داشته باشند و از مهاجرت روستاییان از روستا به شهر از طریق تلاش در حوزه‌های فرهنگی و عمرانی و آموزشی جلوگیری کنند .