به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛با حضور محمد کاظمی نسب فرماندارابرکوه ،علی اکبر اسحاقی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار،محمد علی اکرمی بخشدار بهمن، عباس مهری بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران و مسئولین از خانواده حاج احمد نعمتی زاده جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس دیدار و از رشادت و ایثار او تجلیل کردند.

فرماندار در این دیداربا بیان این که جانبازان و ایثارگران حق بزرگی بر مردم، انقلاب و کشور دارند گفت: امروز تمام ایرانیان، آزادی و امنیت خود را موهون مجاهدت ها و ایثارگری های رزمندگان میدانند.و یکی از وظایف اصلی مسئولان را دلجویی از خانواده های این عزیزان خاطر نشان کرد.

وی در مورد ارزش ایثار و جانبازی یادآور شد: ایثار از بارزترین نشانه انسان های مومن است و جانبازان عزیز نمونه این خصلت برتر در دیدگان ما هستند.

کاظمی نسب اظهار کرد:پایداری، صبر و استقامت جانبازان در دوران دفاع مقدس را به عنوان ذخیره های ارزشمند انقلاب اسلامی یاد کرد و همچنین باید از این منش وشیوه ی زندگی این بزرگواران به نسل جوان ما بیش از پیش انتقال یابد.

این جانباز عزیز 70 درصد در سال1365 در عملیات کربلای پنج در منطقه ی شلمچه با اصابت ترکش از ناحیه شکم و پا مجروح وبه درجه جانبازی نایل آمد.