به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ محمد کاظمی نسب فرماندار به همراه حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه و جمعی از مسئولین  از دفتر دو هفته نامه 15 دی ابرکوه بازدید کردند.

فرماندار ابرکوه گفت: دوهفته نامه 15دی که تنها نشریه چاپی ابرکوه است در مدت هشت سال که از نشر آن می گذرد توانسته است جایگاه خود را در بین مردم شهرستان پیدا کند.

محمد کاظمی نسب تصریح کرد: پرداختن به اخبار و اطلاعات مهم شهرستان، و پیگیری معضلات و مشکلات مردم و انعکاس آن بنحو مطلوب نقش موثری در رفع آنها توسط مسئولان امر داشته است.

وی خاطر نشان کرد: تلاش برای ارتقای سطح کیفی و گستره توزیع آن در سطح منطقهای و استانی از اهم برنامه های پیشروی نشریه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه ۱۵ دی به عنوان شیرین ترین خاطره ماندگار در اذهان مردم و تاریخ شهرستان ابرکوه ثبت شده گفت: در راستای حفظ ومانائی این روز تصمیماتی اتخاذ شد که بارزترین آن فعال شدن نشریه 15 دی می باشد.

امام جمعه ابرکوه افزود: نشریه دو هفته نامه ۱۵دی به عنوان تنها نشریه شهرستان در راستای هدف ترویج و ماندگاری سفر پُر خیر و برکت مقام معظم رهبری توصیف کرد و از کسانیکه برای حفظ و ماندگاری خاطرات این سفرپرخیر برکت مقام معظم رهبری  تلاش دارند، قدر دانی می کنم.