سردار فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه برای مشارکت حداکثری در انتخابات آحاد مردم را به مشارکت در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ دعوت کرد.

دعوت جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه برای مشارکت حداکثری در انتخابات

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه، سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و استاندار اسبق استان یزد با صدور پیامی آحاد مردم را برای شرکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه 11 اسفندماه 1402 دعوت کرد.

متن این پیام به‌شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و عزیز استان دارالعباده و دارالعلم یزد

سلام علیکم
انقلاب اسلامی ایران، احیا کننده اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم، انفجار نور و بارقه امید مستضعفان و مظلومان عالم در دوران سیطره استکبار جهانی و ثمره رهبری حکیمانه ولی فقیه و جانفشانی و تقدیم هزاران شهید سرافراز است که اینک با تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر روشن و درخشان استقلال، آزادی و پیشرفت شگرف در همه عرصه‌های علمی و فناوری، ایجاد تمدن نوین اسلامی، زمینه سازی ظهور آخرین منجی، حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و برپایی حکومت جهانی اسلام قرار گرفته است.

اینک که در آستانه آزمونی دیگر از تجلی مردم سالاری دینی، استحکام پایه‌های نظام اسلامی، ترویج و گسترش فرهنگ دینی و شور و شعور حسینی در عرصه مهم و سرنوشت ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قرار داریم؛ بر ماست که به ندای امام راحله عظیم الشأن(قدس سره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدضله العالی) لبیک گفته و از باب تکلیف شرعی و وظیفه عمومی با حضور پرنشاط و حداکثری خویش،بار دیگر شور و شعور انقلابی ایرانیان عزیز را تجلی بخشیده و با تشکیل مجلسی کارآمد از نخبگان شیفته خدمت، سلسله درخشان پیشرفت‌های علمی و عملی در عرصه‌های فرهنگی، سلامت، عمرانی و زیرساختی،صنعتی و تولیدی کشور رسیدن به قله‌های سرافرازی ادامه یابد.

این روزها دیدگان منتظر دوستداران ایران و انقلاب اسلامی و چشمان شیطانی دشمنان پیشرفت و استقلال ملت و کشور، به حضور پرشور شما در این انتخابات دوخته شده است و ان شاءالله دوستداران را شاد و استکبار جهانی را مایوس خواهید کرد و با حضور حماسی و سرنوشت ساز خویش، برگ زرین دیگری بر دفتر قطور افتخارات ملت بزرگ ایران خواهید افزود.

چه بسیار جوانان این کشور که جان گرامی خویش را فدا کردند تا اسلام و ایران، همچنان پاینده و سرافراز بماند. اگر امروز شهید حاج قاسم و قافله نورانی شهیدان می‌بودند؛ پیشاپیش امت عزیز ایران در صف انتخابات، حضور می‌یافتند و اینک روح بلند و ملکوتی امام و شهیدان، نظاره‌گر عملکرد ما و شما در این آوردگاه تاریخی است.

دست شما به ویژه جوانان رای اولی را برای مشارکت حداکثری در انتخابات می‌بوسم؛ زیرا حضور پرشور مردم در انتخابات، سایر اقشار مردم عاشق اسلام و ایران را نیز به مشارکت حداکثری تشویق و ترغیب نمایید.

ان شاءالله مجلس شورای اسلامی آینده، گام موثری در جهت تصویب قوانین جدید و حذف قوانین دست و پاگیر در عرصه اقتصادی خصوصاً اقتصاد مردم یاری و نیازهای اساسی و روزمره مردم عزیز بردارند.

به امید ادامه پیشرفت‌های ایران اسلامی و رسیدن به همه قله‌های افتخار
خدمتگزار برادرتان- محمدرضا فلاح‌زاده