به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ، با حضور رضا رضازاده معاون اداری مالی کمیته امداد استان یزد ، علیزاده امام جمعه بخش ، محمدعلی اکرمی بخشدار بهمن ، غلامرضا حیدری معاون فرماندار و دیگر مسئولین و شوراهای اسلامی در سال اجتماعات بخشداری بهمن مراسم تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش بهمن برگزار شد .

امام جمعه بخش بهمن با گرامیداشت یاد امام راحل (ره) گفت : کمیته امداد سرتاسر خدمت است و مهمترین خدمت ، خدمت به محرومین است و این مسئولیت سنگین بر عهده کمیته امداد گذاشته شده و در زمینه راه اندازی امور مردم و خدمت به آنها کار خود را به خوبی انجام داده است و ماهیت انقلاب هم همین محرومیت زدایی است.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به رسالت مهم و عظیم کمیته امداد در تعرض زدایی افزود : کمیته امداد باید با خدمت صادقانه خود ، حق و ناحقی را از جامعه بزداید .

معاون اداری مالی کمیته امداد استان یزد گفت : در کمیته امداد ضروریت هایی وجود دارد که مهمترین آن شناسایی واقعی فقراست و باید معیار و گزینه هایی داشته باشد .

رضا رضازاده افزود : توانمندسازی یکی دیگر از ضرورت ها می باشد. محرومیت این منطقه یکی از دلایلی است که باید خدمات بیشتری به آن شود و احداث ساختمان کمیته امداد بهمن نیز بزودی به اتمام می رسد .

وی اظهار داشت : کمیته ماموریت های متنوع ای دارد و دولت کوچکی می باشد که تمام خدمات در آن انجام می شود . یکی از مسائل مهم مسکن مددجویی است که به دلیل عدم مقاومت و غیر ایمن بودن نیاز به بازسازی و بهسازی دارد .

رضازاده با بیان لزوم بهره گیری از نیروی مردمی خاطرنشان کرد : کمیته با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه می باشد که باید از نیروهای موجود و نیکوکار و خیّر استفاده نماید و با راه اندازی مرکز نیکوکاری از نیروهای مردمی استفاده بهینه شود .

معاونت اداری مالی کمیته در پایان از خدمات آقای شمس قدردانی نمود و ایشان را یکی از منظم ترین نیروها در سمت های مختلف دانست و برای آقای چاکرالحسینی آرزوی موفقیت خصوصا در زمینه اشتغال کرد .

بخشدار بهمن نیز گفت : کمیته امداد از اول انقلاب وظایف مهمی را بر عهده گرفته و رونق بسیاری در بسیاری از مناطق محروم صورت گرفته و شاهد برابری جوامع مختلف هستیم .

اکرمی افزود : یکی از مهمترین فرهنگی که ایجاد شد فرهنگ احسان و نیکوکاری است که این را مدیون کمیته امداد هستیم و گامهای موثری در این چند سال برداشته شده است .

در این مراسم از زحمات و فعالیت های صمد شمس تجلیل و آقای کاظم چاکرالحسینی به عنوان رئیس کمیته امداد امام خمینی بخش بهمن معرفی شد.