به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ابرکوه ، با حضور محمدعلی اکرمی بخشدار بهمن ، مسئولین ادارات و شوراهای اسلامی روستاها ، جلسه هماهنگی جمع آوری کمک به سیل زدگان در محل بخشداری تشکیل شد :

بخشدار بهمن ضمن ابراز همدردی و همدلی با آسیب دیدگان از سیل‌های اخیر کشور گفت : وظیفه عرفی و شرعی همگی ماست که در شرایط بحرانی با فرهنگ سازی و همت بالا و مشارکت مردمی به یاری هموطنان آسیب دیده خود بشتابیم.

محمدعلی اکرمی آمادگی بخش بهمن را در راستای ارسال کمک به سیل زدگان توسط مردم و ادارات بخش اعلام کرد و افزود :بخش بهمن در حد توان و با تمام امکانات و ظرفیت ها در کنار هموطنان آسیب دیده خواهد بود .    

وی ادامه داد : در سطح روستاها از طریق پایگاهها و مساجد اطلاع رسانی لازم جهت کمک به سیل زدگان خواهد شد .       

اکرمی تصریح کرد : در اقدامات غیر مجاز  و دخل و تصرف در رودخانه ها و مسیل ها باید حساستر باشیم و در صدور پروانه های ساخت منازل ضمن رعایت قانون ، راهنمایی های لازم به افراد جهت عدم ساخت وساز در مسیر سیل داده شود .

 بخشدار بهمن تاکید کرد : بازدید لازم در خصوص آزادسازی مسیل ها و پل ها و همچنین اقدامات قانونی جهت بررسی مسیرهای سیل و روان آب ها و آبراهه ها و مرمت خسارات ناشی از روان آبها به عمل آید .       

هلال احمر نیز آمادگی خود را جهت دریافت کمک های مردمی اعلام نمود و همت شوراها و دهیاریها را جهت اطلاع رسانی در سطح بخش و دریافت کمکهای مردمی خواستار و تجمیع کمکها و مدیریت لازم با استقرار پایگاه جمع آوری کمک های مردمی را خواستار شد .         

گفتنی است تاکنون در سطح بخش مبلغ پنجاه میلیون ریال وجه نقد جمع آوری شده و تعداد پنج هزار گونی به مناطق سیل زده ارسال شده است . همچنین تعداد 12 نفر از داوطلبین این بخش در قالب گروه جهادی شهرستان به استان خوزستان اعزام شده اند که در حال خدمتگزاری و کمک می باشند .