فرماندار ابرکوه در دیدار سر زده از صندوق مهر رضا(ع):

به گزارش روابط عمومی فرمانداری "اسماعیل برزگرزاده" در دیدار سرزده خود از صندوق مهر رضا(ع) اظهار داشت: فعالیت های این صندوق به اعتبار نام مقدس امام رضا و تلاش های بسیار برای ایجاد اشتغال پایدار همیشه در اذهان خواهد ماند.

وی افزود: صندوق مهر رضا ابرکوه نیز با وجود نیروهای مومن و متدین تاکنون تلاش های بسیاری را در ایجاد اشتغال در این شهرستان محروم به کار گرفته است و به همین دلیل به عنوان یکی از صندوق های موفق استان لقب گرفته است.

وی با اشاره به محل فعلی این صندوق که در یک ساختمان مسکونی و اجاره ای قرار گرفته است تأکید کرد : مطمئنیم با تلاشی که برای حل این مشکل و استقرار صندوق مهر رضا ابرکوه در محلی مناسب در حال شکل گرفتن است روز بروز موفقیت های بیشتری را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم و همچنین تلاش های خوب این صندوق در راستای ایجاد اشتغال پایدار افزود:با توجه به اینکه صندوق مهر رضا ابرکوه موقعیت خوبی را در استان به خود اختصاص داده است خود را موظف به حمایت از آن می دانیم.

رئیس صندوق مهر رضا ابرکوه نیز در این دیدار اظهار داشت:قطعأموفقیت های این صندوق در ابرکوه مدیون تلاش های کارکنان ، مسئولان شهرستان و مسئولان استانی صندوق مهر رضا در استان یزد می باشد .

مسلم اکرمی افزود:با توجه به اینکه در سال جاری سیاست دولت افتتاح حساب بوده است مردم خیر شهرستان در مدتی کمتر از 3 ماه حدود 300 میلیون تومان در این صندوق سرمایه گذاری کرده اند.

وی اظهار امیدواری کرد: مطمئنیم که با برنامه های در دست اجراء در صورت توسعه صندوق و دارا بودن امکانات لازم این استقبال افزایش چشمگیری خواهد یافت که مسئولین استان و کشور را دلگرم خواهد کرد.

وی میزان سرمایه گذاری در این صندوق را مبلغ 10 هزار تومان تا 18 میلیون تومان ذکر نمود.