به گزارش روابط عمومی فرمانداری صبح امروز جلسه شورای مسکن به ریاست فرماندار و با حضور قربانیان مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و احمدیانی مسئول اعتباری مدیریت امور شعب بانک مسکن استان در محل فرمانداری تشکیل شد.

در این جلسه رسولی فرماندار ابرکوه ضمن قدردانی از پیشرفت پروژه ها و اقدامات انجام شده در راستای تامین زیرساخت های لازم در سایت مسکن مهر بر ضرورت و اهمیت تکمیل هر چه سریعتر پروژه مدرسه و مسجد این شهرک تاکید و بهره برداری از این پروژه ها را در کاهش هزینه های ساکنین مسکن مهر موثر دانست.

وی همچنین حمایت مسئولین استانی در خصوص مشکلات و کمبودهایی دیگری همچون زیرسازی و آسفالت معابر،روشنایی و نصب تابلوها نامکذاری معابر خواستار شد.

در پایان این جلسه مقرر گردید بانک مسکن نسبت به فروش قطعی تسهیلات افرادی که تا سه قسط معوق دارند و نسبت به اجراییه وام افرادی که اقساط معوق دارند اقدام نماید.

همچنین کمیته ای با اعضای بنیاد مسکن،تعاون کار و رفاه اجتماعی ،اتحادیه شرکت های تعاونی مسکن مهر ،نظام مهندسی، شهرداری،ثبت اسناد و بانک مسکن جهت پیگیری سایر مسائل مربوط به مسکن مهر بصورت ماهانه یک بار برگزار و نتایج به فرمانداری منعکس شود.