به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ، عصر سه شنبه با حضور سیدمجتبی حسینی پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه ،علی اکبر اسحاقی معاون سیاسی امنیتی فرماندار ، محمد علی اکرمی بخشدار بهمن،عباس مهری بخشدار مرکزی و دیگر اعضای کمیته، جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با بیان اینکه امسال در یک جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم گفت :ما باید بتوانیم در این فضا بحث ها را به پیش ببریم و پروژه‌هایی که منفعت عمومی داشته باشد را در اولویت قرار دهیم .
سیدمجتبی حسینی‌پور افزود: باید بحث تولید و اشتغال را در اولویت شهرستان قرار دهیم و از تبصره ۱۸ در برنامه ها استفاده کنیم .
وی با اشاره به سال رونق تولید ادامه داد:تولید و اشتغال باید در اولویت شهرستان باشد و در صنعت و طرح های صنعتی خوب کار کنیم و در این مورد برنامه ریزی مناسب در دستور کار باشد .
حسینی پور با اشاره به اینکه شهرستان ابرکوه دارای هوای پاک و فضای بسیار خوبی می باشد تاکید کرد: سرمایه‌گذاری در بخش صنعت باید حتما پیوست زیست محیطی و پیوست فرهنگی داشته باشد و رعایت بحث های زیست محیطی خط قرمز شهرستان باشد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اضافه کرد: این شهرستان می تواند یک شهرستان الگویی از لحاظ تولید باشد و جاهای دیگر را نیز پشتیبانی کند و در بحث کشاورزی و خدمات بازرگانی که این شهرستان دروازه تجارت بین چند استان است ،می تواند ظرفیت بسیار خوبی باشد .
هدف ما در کمیته برنامه ریزی ، توسعه شهرستان است
فرماندار ابرکوه هم گفت: ما از روزی که سهم شهرستانی اعتبارات اعلام شد جلسات متعددی برگزار کردیم و با حضور دستگاه‌های مختلف اجرایی و اعضای کمیته برنامه ریزی دو جلسه رسمی را تشکیل دادیم .
محمد کاظمی نسب افزود :در رابطه با  اعتبارات ، دستگاه های شهرستان توجیهات خود را به کمیته برنامه‌ریزی ارائه نمودند و توصیه‌های استان را در رابطه با توزیع اعتبارات تا حد ۸۰ تا ۹۰ درصد لحاظ کردیم .
وی اضافه کرد: ما تمام تلاشمان این است که از تمام ظرفیت هایی که در اختیار شهرستان است به نحو شایسته نهایت استفاده را از توزیع اعتباراتی در چارچوب الزامات داشته باشیم.
کاظمی نسب تصریح کرد :آنچه که ما در کمیته برنامه ریزی به دنبال آن هستیم ، توزیع مناسب اعتبارات به نحوی که توسعه شهرستان ابرکوه را تسریع کند و باعث شود که چند گام به جلو برداریم ، می باشد و اعتبارات طبق اولویت‌های دستگاههای شهرستان و اولویت های استان توزیع شده است .