تقدير و تشكر

به نام حق

 

ضمن عرض سلام و قبولی طاعات و عبادات شما مردم خوب و ولایت مدار شهرستان ابرکوه به خصوص جوانان پر شور و انقلابی که در طول ماه مبارک رمضان با حضور خود در سالن های ورزشی این شهرستان ( شهر ابرکوه- بهمن) گرما بخش مسابقات جام رمضان گردیدید.

جوانانی که سخنان رهبری را سرلوحه زندگی خود قرار داده و یقیناً که امر تهذیب- تحصیل و ورزش را در ماه مبارک جامع عمل پوشاندید.جای بسی سپاس است به درگاه یزدان پاک که فرصت خدمتگذاری به شما عزیزان را به این حقیر و همکارانم عطا کرده است و لازم می دانم از کلیه عزیزانی که در طول این 26 شب آمدند و ورزش را یاری نمودند تشکر نمایم از جمله:

 

الف) تماشاگران خون گرم و فهیم که با تشویق تیم های خود باعث دلگرمی مسئولین برگزار کننده مسابقات شدند.

ب) مسئولین ؛ مربیان، حامیان مالی در شرکت ها و بازیکنان تیم های شرکت کننده در جام رمضان سال90.

ج) عوامل اجرائی مسابقات و داوران گرامی که بحق مسئولیت بسیار سنگینی را بدوش کشیدند.

د) از مسئولین محترم فوتبال شهرستان  مسلم فلاح زاده و همچنین مهندس علی فلاح مسئول محترم هیات فوتبال بخش بهمن که برای اجرائی شدن مسابقات سنگ تمام گذاشند نیز تشکر و قدر دانی می گردد.

ه) کمیته برگزاری مسابقات فوتبال آقای مجید رضائیان، مهدی درگاهی مسئول کمیته انظباطی، باقر فتاحی، حسین دارائی ، علیرضا فلاح زاده ، ناصر جبرئیلی ، بهنام امیدپناه در بخش مرکزی و برادران اصغر پور دهقان، مهدی علی پناه و اکبر پور دهقان در بخش بهمن.

و) از هیات والیبال شهرستان مهدی حمیدی زاده و آقایان حشمت مجرد، رسول شریفی، محمد امیدواری، حبیب پورعسگری در بخش مرکزی و در بخش بهمن، ناصر جهانی،فلاح، و کلیه عزیزان برگزار کننده مسابقات والیبال که تعداد زیادی علاقمند این ورزش را دور هم جمع نمودند.

ز) هیات محترم شنای شهرستان، مهندس رستگار که با برگزاری مسابقات شنا در این شب ها با رقه امید در دل شناگران نشانیدند تا امیدوار فردائی بهتر برای این ورزش سفارش شده پیامبر باشیم.

ح) فرماندهی محترم نیروی انتظامی و کادر زحمتکش این نیرو که باعث نظم هرچه بهتر مسابقات شدند.

ط) مسئولین ادارات شهرستان بویژه کمیته امداد، تبلیغات اسلامی، دادگستری و شورای شهر.

ی) تشکر ویژه از امام جمعه محترم و محبوب شهرمان جناب حجة الاسلام والمسلمین حسینی و همچنین فرمانداربسیجی و ورزش دوست جناب آقای اسماعيل برزگر فرماندار محترم که با حضور خود در بین ورزشکاران باعث دلگرمی این قشر عظیم گردیدند.

در آخر اینجانب دست یکایک شما عزیزان را جهت همکاری خوبتان می فشارم و نزد همۀ برادران، پیشکسوتان و کارشناسان ورزشی، دست تمنای خود را دراز نموده تا ضمن ارائه انتقادات سازنده خود و ارائه راه کار عملی ، خدمتگزارخود را برای چند صباحی دیگر در اداره ورزش و جوانان یاری فرمائید واز تمام شما ملت مهربان و با گذشت شهرم بخاطر نارسائی ها و کمبود ها عذر خواهی نموده و امید است با دعای خیر شما بتوانیم با هم و به کمک مسئولین عزیز استان، نقاط ضعف موجود را برطرف نموده و موجب خرسندی شما که همان رضای خداست را فراهم آوریم که همانا خدمت به شما مردم عبادت است.