به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ، در این نشست که عصر روز چهارشنبه مورخ 14/9/97 با حضور فرماندار ابرکوه ، مسئولان و نمایندگان ادارات استان از جمله سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، فرماندهی انتظامی و اداره کل راهداری و حمل و نقل و مدیریان شهرستان از جمله شهرداران ابرکوه و مهردشت و بخشداران بهمن و مرکزی در محل دفتر کار معاونت عمرانی استانداری انجام شد ، پروژه های عمرانی ابرکوه مورد بحث قرار گرفت .

در این جلسه فرماندار ابرکوه خواستار تسریع در اجرای پروژه های عمرانی شهرستان شد.ایشان اجرای مهمترین پروژه های عمرانی را در حوزه برطرف نمودن نقطه امنیتی و ایست و بازرسی ابرکوه با توجه به تهیه شدن طرح پروژه مذکور و تعریض و دوبانده شدن جاده ابرکوه – مهردشت را خواستار شد .

 

معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری با تاکید بر موضوعات اشاره شده از کلیه دستگاه های اجرایی استان و شهرستان تسریع در اجرای این پروژه ها را خواستار شد .

مهندس صادقیان در خصوص تعریض و دوبانده شدن جاده ابرکوه – مهردشت گفت : شهرداران ابرکوه و مهردشت هر کدام 3 کیلومتر و اداره کل راهداری نیر یک کیلومتر از این مسیر 7 کیلومتری را در اسرع وقت شروع به زیرسازی و آسفالت نمایند .

وی افزود : پروژه های طرح احداث ساختمان ایست و بازرسی و کنار گذرابرکوه با همکاری فرماندار و دستگاههای ذیربط و تامین اعتبار از محل اعتبارات استانی و شهرستان ، در دستور کار و مورد اجرا قرار گیرد .

همچنین مقرر شد در جلسه روز دوشنبه آینده محل احداث ایستگاه پلیس راهور بخش بهمن با توجه به آماده بودن طرح ، مشخص گردد .