به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه به نقل از خبرگزاری فارس از ابرکوه؛ همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه و جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان با حضور در واحدهای تولیدی و صنعتی کاشی آرین سرام، کوشش کاران و شیکا، از پیشتازان و رزمندگان جنگ اقتصادی تجلیل و قدردانی کردند.

امام‌جمعه ابرکوه در حاشیه این بازدیدها و در جمع کارگران و کارفرمایان، اظهار کرد: در سال‌های اخیر تحریم‌ها و سایر مشکلات اقتصادی باعث فشار زیاد بر روی کارآفرینان در شهرستان شده بود که به لطف خدا، پیگیری‌ها و حمایت‌های مسئولین، شاهد رفع این مشکلات هستیم.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی با بیان اینکه وجود مسئولین کاردان، جدی و پرتلاش و همسویی آنان با کارآفرینان موجب رفع چالش‌ها شده است، افزود: واحدهای تولیدی در شهرستان همواره پرکار و کم حاشیه بوده و توانسته‌اند رضایت حداکثری کارگران را جلب و آنان را دلگرم کنند.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: دلگرمی کارگران موجب افزایش راندمان تولید، کفیت بخشی به کالا و اهتمام به کمیت و آمار بالا و رونق بیشتر تولید می‌شود.

حسینی کارگران سنگربانان سنگر دفاع اقتصادی خواند و اذعان کرد: دلگرمی کارگر نسبت به کار، موجب دلگرمی او به نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و برای آنان انگیزه مضاعف ایجاد می‌کند تا بهتر کار کنند.

فرماندار ابرکوه در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:  باید موانع تولید در هر یک از بخشها مورد بررسی قرار گیرد و با توجه به بحث اشتغالزایی و رفع مشکلات ناشی از بیکاری بر حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی اقدام کنیم دولت و همه مدیران اجرایی برای تقویت بخش تولید و صنعت تمام توان و امکانات خود را بسیج کرده اند.امروز همه مدیران دستگاه های اجرایی برای کمک و پشتیبانی از بخش تولید و اشتغال پای کار هستند

کاظمی نسب افزود: در سال رونق تولید ، حمایت از تولیدکنندگان شهرستان را یکی از وظایف خطیر خود دانسته و هرگونه حمایت و کمکی که واحدهای صنعتی نیاز داشته باشند در راستای ایجاد اشتغال جوانان انجام خواهیم داد.