به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ، سومین جلسه شورای سیاست گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد .

امام جمعه ابرکوه گفت : حرکتی عظیم در انقلاب به وجود آمد و این انقلاب و نهضت اسلامی شکل گرفت و حکومت ظالم را در هم پیید و بار این مسئولیت الان بردوش ماست و باید شانه به زیر بار این مسئولیت بدهیم و این انقلاب را که احیاگر سنّت الهی در تاریخ بوده را نگذاریم آسیبی برسد . آنچه که در این راستا اسباب امتحان ماست ، امتحان الهی است .

وی افزود : ما بایستی سعی کنیم که در این آزمون هم موفق بیرون بیاییم و هم سربالند باشیم . دشمن باور نمی کرد که این انقلاب 40 سال طول بکشد و الان مبهوت شده است .راهکارهای این مسئولیت را بایستی بدانیم و در برابر نقشه دشمن ، نقشه و راهکار را بدانیم و جهت این نقشه قرآن را مد نظر قرار دهیم .

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی اظهار کرد:  باید به جوانان که میراث انقلابند همه اینها را تدوین کنید . حساسیت من بیشتر به آموزش و پرورش و دانشگاه هاست . این جوانان و نوجوانان میراث انقلابند و سمت و سوی برنامه ها بیشتر جوانان باشد .

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه یادآور شد:  در مدارس راوی بفرستیم تا به قصه گویی مسائل و جریانات انقلاب و بیان حقایق انقلاب بپردازد و این بسیار مفید و کارساز است و در چهل سالگی انقلاب مراکزی که جمعیت بیشتری دارند به طور خصوصی نشست و همایش برپا شود .

فرماندار ابرکوه هم در این نشست گفت : در شهرستان ابرکوه 18 کارگروه جهت اجرای برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته است که در طول سه ماه این برنامه ها را اجرا می کنند .

محمد کاظمی نسب افزود : هرگارگروه 40 برنامه باکیفیت تدوین کند و از اول دی ماه تا پایان سال اجرا شود . هرگارگروه چندین اداره و زیرمجموعه را می تواند مدیریت کند و جمعا 640 برنامه با کیفیت توسط این کارگروهها از اول دی ماه کار خود را آغاز کند .

 

وی ادامه داد: دشمن می خواهد دستاوردهای انقلاب را بر ضد انقلاب و بر علیه انقلاب سوق دهد . در این چهل سال دستاوردهای زیادی داشتیم که قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست .

وی در پایان اظهار داشت :اگر قرار باشد کوتاهی کنیم جفا کرده ایم و در آرمانهای حضرت امام (ره) باید فعالانه ورود کنیم و برنامه های زیادی تدوین و اجرا کنیم .