به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ؛ اکرم فداکار عصر سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان ابرکوه که در محل تکیه حضرت ابوالفضل (ع) روستای حسین آباد بخش بهمن ابرکوه برگزار شد با گرامیداشت یاد خاطره شهیدان رجایی و باهنر ،  افزود:  امید آفرینی در بین مردم ، مهمترین وظیفه مسئولان است .
وی اظهار کرد: ۵۵ ماه اول دولت قبل از نقض برجام واقعا شاخص های اقتصادی ما در حال رشد بود و شرایط خوبی داشتیم ولی گویا همیشه پایداری و مقاومت بوده با ما و خواهد بود تا جایی که دشمنان ما نابود شوند.
فداکار بیان کرد: امید است در شرایط جدید که شرایط سختی هم  است  ما هم با مردم همدل باشیم و هم افزایی کنیم  و پای درد و دل مردم بنشینیم و  قدمهایی بردایم هر چند دور شدن از بودجه های نفتی سخت است اما الان موقع تمرین است.
وی بابیان اینکه یک اتاق فکر نخبگان تشکیل شود و برای مشکلات راهکار ارائه دهند، ادامه داد: ظرفیت ابرکوه الان بچه های آن هستند که قابل ستایش است و برغم همه کمبودها در رابطه با  زیر ساختهای سخت افزاری خوب کار شده است و باید ظرفیت ها را بهره ور کنیم.
معاون استاندار اضافه کرد:  بابیان اینکه تلاش دشمن از بین بردن امید است اظهار کرد: می توانیم نشان دهیم که می توانیم با مقاومت و صبوری آینده کشور را بسازیم.
فداکار با اشاره به فضا برای خدمت کردن آماده است ، تصریح کرد: نشانه های خوبی بود برای آینده این شهرستان شاهد هستیم .
معاون استاندار یزد تصریح کرد: مشارکتهای مردم در انجام پروژهها نشان از فهم مردم دارد که شرایط را در این برهه زمانی درک می کنند.
وی تاکید کرد: برای رشد و توسعه ابرکوه با توجه به بازدیدهایی که استاندار یزد داشته و بخشی از مشکلات پیش رو این شهرستان توسط فرماندار ابرکوه هم بیان شد، تلاش و پشتیبانی برای رفع مسایل و مشکلات و کمبودهای ابرکوه در دستور کار است .